شرکت در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی است

بسیجیان و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان در بیانیه‌ای اعلام کردند با شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1396 ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع از جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین‌، غزه، لبنان‌، سوریه، عراق و یمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی خواهند زد.
کد خبر: ۲۴۴۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸ - 22June 2017
بیانیه کارکنان و  بسیجیان شرکت برق منطقه ای سمنان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدسبه گزارش دفاع پرس از سمنان، قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ «مقاومت اسلامی» است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی‌کرانه، مظلومیتی بی‌مرز و حماسه‌ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است. نور توحید و خداپرستی از افق سرزمین قدس، مهد ظهور و پرورش پیام آوران بزرگ خدا، روشنگر بشریت و پیروان راستین ادیان ابراهیمی در طول تاریخ بوده است.

سالیان متمادی از داغ بزرگ اشغال فلسطین می‌گذرد و این درد بر قلب امت اسلامی همچنان سنگینی می‌کند. رژیم غاصب صهیونیستی ترکیبی از خشونت‌، ترور، کشتار و ویرانگری را بر این ملت مقاوم تحمیل می‌کند و غربت و مظلومیت قدس در پس خیانتها و حماقت‌های برخی سازشکاران منطقه علی الخصوص آل سعود جنایتکار دوچندان می‌شود.

در این میان نیز جبهه کفر و استکبار در تلاشی پیگیر سعی در حذف مسئله فلسطین و حاکمیت رژیم صهیونیستی بر جهان اسلام دارد و با حمایت و تجهیز جبهه تکفیر، مزدوران داعشی را به جان جهان اسلام انداخته است.

اخیراً جنایات تروریستی در ایران اسلامی با سرپنجه وحشیان داعشی و با آمریت استکبار جهانی رقم خورده است که با سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه شده‌اند و جواب ترقه‌بازی آنها با حمله موشکی مقتدارنه به مقر تروریست‌های داعشی داده شد که بیانگر هشداری است جدی به حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آنان.

روز قدس، این یادگار ارزشمند امام خمینی (ره)، همبستگی و اتحاد جهان اسلام برای آزادی قدس شریف و نجات ملت فلسطین از چنگال غاصبانی خون‌ریز و ستمگر و روز فریاد ستم‌خواهی آزادگان جهان از بیداد و ظلم جانیانی کودک‌کش و حمایت از مقاومت و مبارزه در نفی سازش و معامله است.

بسیجیان و کارکنان شرکت برق منطقه‌ای سمنان با شرکت در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان سال 1396 ضمن حمایت و پشتیبانی قاطع از جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین‌، غزه، لبنان‌، سوریه ، عراق و یمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی خواهند زد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار