رئیس پلیس راهور زنجان مطرح کرد؛

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در زنجان

رئیس پلیس راهور زنجان محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در زنجان را اعلام کرد.
کد خبر: ۲۴۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ - 22June 2017
اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در زنجانبه گزارش دفاع پرس از زنجان، رئیس پلیس راهور زنجان محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در زنجان را اعلام کرد.

سرهنگ رمضان آفریدون با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر مراسم راهپیمائی روز جهانی قدس اظهار داشت: تردد و توقف کلیه خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها در این روز از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا پایان مراسم در مسیرهای اعلامی ممنوع است.

وی تصریح کرد: محدودیت ترافیکی از میدان قائم‌، كوچه مشكی، میدان رسل به سمت مصلای نماز جمعه از ساعت 8 و 30 دقیقه اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان زنجان بیان کرد: روز قدس‌، روز تجلی وحدت و روز اثبات وفاداری در دفاع از آرمان ها‌، ارزش‌های اسلامی و حمایت از مردم مظلوم است.

آفریدون با تاكید بر اینكه خودرو‌های پارک شده در این مسیرها بوسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده می‌شوند، افزود: از مردم همیشه در صحنه زنجان تقاضا می‌شود که از پارک خودرو‌های خود در مسیرهای اعلامی جدا خودداری كنند.

وی با تاكید بر اینكه خیابان‌های منتهی به مسیر اصلی راهپیمایی تا 50 متری مسدود می‌شود، گفت: علاوه بر خودرو تردد موتور‌سیكلت و دوچرخه نیز در زمان برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس نیز در میسرهای اعلامی ممنوع بوده و شهروندان عزیز می توانند از خیابان‌های مجاور به عنوان مسیر جایگزین استفاده كنند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار