بابایی خبر داد؛

رونمایی از روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: همزمان با روز جهانی قدس از «روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی» در میدان فلسطین تهران رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ - 22June 2017
از روزشمار نابودی اسرائیل در روز جهانی قدس رونمائی می شود
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «مهدی بابایی» مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران، در نشست شورای معاونین و فرماندهان حوزه‌های تابعه بسیج شهرداری تهران با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس اظهار داشت: این روز برای دفاع از همه مظلومان عالم است؛ روز قدس، روز مبارزه با استکبار و ظلم جهانی است و این بالاترین امتیاز یک انسان است که با ظلم مبارزه کند.

بابایی با بیان این که راهپیمایی روز جهانی قدس، عامل وحدت بخش مسلمانان جهان در برابر توطئه‌های بیگانگان بر ضد فلسطین است، تصریح کرد: بی تردید این اتحاد می‌تواند بر توانمندسازی کشورهای اسلامی در برابر دشمنان بسیار موثر و مفید واقع شود.

وی افزود: ما مفتخریم در امن‌ترین کشور دنیا زندگی می‌کنیم، ما باید قدر وحدت و انسجام خود را بدانیم و از راهپیمایی روز قدس برای ایجاد همدلی و وفاق استفاده کنیم.

مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران در ادامه از رونمایی «روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی» در روز جهانی قدس خبر داد و گفت: همزمان با روز جهانی قدس، «روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی» با حضور آحاد مردم و توسط خانواده‌های شهدای ترور در ضلع جنوب شرق میدان فلسطین رونمایی خواهد شد.

بابایی افزود: «روز شمار نابودی رژیم صهیونیستی» از جمله کارهای منحصر به فردی است که مبتنی بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آن که «دولت اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید» طراحی شده است و ما اگر بتوانیم این کار را در چند کشور اسلامی دیگر نیز نصب کنیم، موج جهانی به راه خواهد افتاد.

وی گفت: دشمنان نظام و ایادی ایشان در داخل به دنبال آن هستند که فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری را با بدفهمی خود و یا از روی شیطنت مورد هجمه قرار دهند، اما تاکید ایشان در مسائل نرم افزاری بوده است و رونمایی از این روزشمار در راستای همان مساله است.

وی به برنامه‌های دیگر این سازمان در روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: بسیجیان شهرداری تهران نیز همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس، انزجار و نفرت خود از این غده سرطانی را اعلام خواهند کرد. در همین راستا بسیج شهرداری تهران با همکاری حوزه‌های تابعه مستقر در مسیرهای 9 گانه راهپیمایی همچون سال‌های گذشته، به توزیع پلاکاردها و پرچم‌هایی با مضامین ضد صهیونیستی خواهند پرداخت.

بابایی گفت: در این پرچم‌ها، پلاکاردها و بنرها شعارهایی نظیر «نصر من الله و فتح قریب»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «با ولایت تا شهادت»، «ایستاده‌ایم تا محو اسرائیل»، «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود»، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت سکوت معنادار سازمان ملل متحد به نمایش در خواهد آمد.

قابل ذکر است آیین رونمائی از این روزشمار، ساعت 10 صبح روز جمعه 2 تیرماه مصادف با روز جهانی قدس در میدان فلسطین تهران با حضور آحاد مردم انقلابی و خانواده‌های شهدای ترور برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 141
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار