مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی:

اگر رهبری فرمان دهد اسرائیل از صفحه جهان حذف خواهد شد

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه گفت: این حمله موشکی تنها بخشی از توان سپاه بود و اگر این نهاد انقلابی اراده کند و فرمان از سوی مقام معظم رهبری صادر شود دیگر اسرائیلی در کار نخواهد بود و از صحنه جهانی حذف خواهد شد و این اتفاق خواهد افتاد.
کد خبر: ۲۴۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ - 22June 2017
حمله موشکی سپاه به داعش هشداری برای حذف اسرائیل بودبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی در همایش انس و مودت خانواده‌های معظم شهدای روحانی، فرمانده هان پایگاه‌های مقاومت بسیج طلاب و مدیران حوزه‌های علمیه با اشاره به روزهای پایانی ماه مبارک  رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه خبر و برکت و مغفرت است، این ماه ایامش جزو بهترین ایام  و لحظاتش بهترین ساعات و لحظات و شب‌های بهترین شب ها است.

وی افزود: ماه رمضان ماه نزول قرآن و ماه میهمانی خدا است، باید قدر این لحظات و ایام را بدانیم، ماهی که حتی نفس کشیدن و خوابیدن در آن ذکر است و خدا را شاکریم که فرصت بهره‌گیری از شب‌های قدر ماه رمضان امسال را مجدد نصیب‌مان کرد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خطاب به خانواده‌های معظم شهدای روحانی گفت: حضور در جمع شما افتخاری است، شماهایی که فرزندان خود را در راه خدا و برای حفظ اسلام تقدیم کردید.

رضوی‌راد ادامه داد: همانگونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ما هستید؛ چه شهدایی دوران دفاع مقدس و چه شهدای مدافع حرم که امروز ادامه دهنده راه شهدای دوران دفاع مقدس در دفاع از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را فدا می‌کنند.

وی با تاکید بر لزوم ترویج روحیه ایثار و مقاومت گفت: شهدا چراغ هدایت هستند که راه را برای‌مان روشن می‌کنند لذا بایستی خود را به شهدا نزدیک کنیم و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان کوشا باشیم، شهدا به ما نیاز ندارند چراکه نزد پروردگار عالم روزی می‌خوردند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: شهدا جان خود را دادند و هستی واقعی و ماندگاری حقیقی را به دست آوردند، شهدا حقیقتاً زنده و ناظر بر اعمال هستند.

رضوی‌راد بیان کرد: فرهنگ مقاومت و روحیه جهادی در مقابله توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان در حال حاضر راهکاری موثر است و جامعه امروز ما بیش از هر زمان دیگری به شهدا نیاز دارند.

ملت ما حاضر است در راه خدا از جان خود هم بگذرد

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه گفت: این حمله غافلگیرانه فرزندان اسلام و سپاه باعظمت و مقتدر، سپاهی که حقیقتاً بازوی ولایت است و این را هم در عمل ثابت کرده است با تقدیم هزاران شهید و کسب افتخارات بسیار، مقتدرانه وارد میدان شد و این حماسه بزرگ را در این ایام به منصه ظهور رساند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: این حمله زمانی انجام شد که ترامپ به منطقه آمده بود تا ما را بترساند ولی ملت ما را خوب نشناخته است چراکه ملتی که از مرگ نمی‌ترسد و با وجود نیروهای مسلح مقتدر از هیچ نمی‌ترسد و آماده رزم با دشمن است.

رضوی‌راد با اشاره به اظهارات اخیر برخی از افراد داخلی درخصوص مدافعان حرم ادامه داد: ملت ما حاضر است در راه خدا از جان خود هم بگذرد ملتی که جوانانش همین امروز در همین وانفسای غفلت زدگان و دنیاگرایانی که مسابقه بر سر دنیا دارند و معنای شهادت و دین را نمی‌فهمند و دنیا چشمان آن را کور کرده است، در سوریه و عراق و در صف اول مقابله با گروهک‌های تکفیری و تروریسمی که دست پرورده استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیسم است می‌ایستند و شهید می‌شوند، این ملت که اینگونه عزتمند در راه خدا می‌جنگد بی‌شک پیروز میدان است.

وی افزود: سپاه به پشتوانه روحیه جهاد و شهادت و فرهنگ ایثار، عظمت آفریده است و با شلیک موشک‌های خود مواضع داعش را و برخی از فرماندهان این گروهک تروریستی و جنایتکار را نابود کرد باعث افتخار و عظمت برای ملت و مایه خوشحالی دوستان انقلاب در سراسر دنیا و ناکامی و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی از جمله آمریکای جنایتکار و آل‌سعود است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: این حمله موشکی تنها بخشی از توان سپاه است و اگر این نهاد انقلابی اراده کند و فرمان از سوی مقام معظم رهبری صادر شود دیگر اسرائیلی در کار نخواهد بود و از صحنه جهانی حذف خواهد شد و این اتفاق خواهد افتاد.

رضوی‌راد یادآور شد: رزمندگان ما با روحیه جهاد ایثار و شهادت آماده هستند، هرچند افرادی که گرفتار دنیا و اسیر شهوات و دنیا و اسیر نفس خود شده‌اند معنای شهادت را نمی‌فهمند یاوه‌هایی می‌گویند.

وی افزود: مسئولیت خطیر و سنگین است و باید در مسیر شهدا باقی بمانیم آنان که در این مسیر ماندند به بارگاه قرب الهی راه پیدا کردند و پیام شهدا به ما ولایتمداری است، شهدا رفتند تا اسلام و احکام دین بماند و ما باید پیرو خط شهدا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها