در حمله رژیم صهیونیستی سه فلسطینی کشته شدند

با حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی از بیت المقدس سه فلسطینی کشته و چندین تن دیگر نیز زخمی و یا بازداشت شدند.
کد خبر: ۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۹ - 26August 2013

در حمله رژیم صهیونیستی سه فلسطینی کشته شدند

به گزارش خبرگزاری بیت المقدس، در حالی که زمان زیادی از برگزاری چند دوره مذاکرات تشکیلات خودگردان فلسطین با رهبران رژیم صهیونیستی نگذشته است، صهیونیست ها به سیاست های تجاوزکارانه خود علیه فلسطینیان ادامه می دهند که عدم پایبندی آنها را به توافقات حاصل از مذاکرات نشان می دهد.

به گزارش "رویترز": نظامیان رژیم صهیونیستی در شب گذشته به بهانه دستگیری برخی مخالفان خود به مناطق تحت سکونت فلسطینیان در بیت المقدس حمله کردند و طی این حملات سه فلسطینی شهید و چند تن دیگر زخمی شدند.

شایان ذکر است هر چند نظامیان صهیونیست حملات تجاوزکارانه خود را به صورت ناگهانی اجرا نمودند اما طبق گزارشات رسیده با مقاومت فلسطینیان مواجه شده و درگیری های بین دو طرف روی داده است. در این رابطه این نکته شایان ذکر است که تجاوزات صهیونیست ها به محل سکونت فلسطینیان در ماه های اخیر به مراتب مشاهده شده است و آنها برای دستگیری و بازداشت مخالفان فلسطینی و یا به بهانه های دیگر حملاتی دیگری را اجرا نموده اند.

اما آنچه جالب توجه به نظر می رسد به زمان این حملات بر می گردد. در واقع در شرایطی که با برگزاری چندین دور از مذاکرات میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبران صهیونیست انتظار می رفت صهیونیست ها حداقل در کوتاه مدت از حجم حملات و سیاست های توسعه طلبانه خود بکاهند اما با وقوع این حمله عدم پایبندی آنها به مذاکرات و تعهدات حاصل از آن بار دیگر آشکار شد.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار