اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان کرمان:

روز جهانی قدس گرامی‌ترین میراث امام خمینی (ره) به مردم ظلم‌ستیز جهان است

در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت روز قدس آمده است: روز جهانی قدس گرامی‌ترین میراث حضرت امام خمینی (ره) و با ارزش‌ترین هدیه الهی به مردم ظلم‌ستیز جهان است.
کد خبر: ۲۴۴۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ - 23June 2017
بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمانبه گزارش دفاع پرس از کرمان، بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس گرامی‌ترین میراث حضرت امام خمینی (ره) و با ارزش ترین هدیه الهی به مردم ظلم ستیز جهان است.

روز قدس در ‌کشور ما یک‌ مساله‌ اساسی‌، یک‌ فریضه الهی ‌و روز مقابلهٔ مستضعفین با مستکبرین و در راس آن آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب است.

صهیونیست غاصب، این نژادپرستان ضد بشریت با حمله به مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین و به خاک و خون کشیدن کودکان کاری از پیش نخواهد برد و امروز نه تنها مردم مظلوم فلسطین بلکه، دنیا و جهان اسلام  شاهد این جنایت وحشیانیه آنان می باشد.

روز قدس، فرصتی است تا مسلمانان جهان هر چه فریاد دارند با مشت های گره کرده برسر آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی بزنند و با ابراز نفرت به حامیان رژیم ناتوان صهیونیستی، دوران نابودی آن را نزدیکتر نموده و با شعله ور نمودن خشم خود وجود کابوس صهیونیسم و امپریالیسم بر روی زمین را برای همیشه درهم پیچیده و از صحنه روزگار پاک نمایند.

امروز فلسطین تنها نیست، و ملت شجاع، ایثارگر و استکبار ستیز ایران روز جهانی قدس را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود گرامی داشته و این هدف مشترک را مبنای وحدت خود قرار می‌دهند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تا محو کامل دولت غاصب صهیونیستی لحظه‌ای از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، ضمن اعلام خشم و نفرت از استکبار جهانی، همگام با حضور گسترده و یکپارچه مسلمانان جهان در راستای وظیفه اسلامی و انقلابی خود درمیان سیل خروشان راهپیمایان روز قدس حضور یافته و از همهٔ اقشار ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت به عمل می‌آورد و حمایت و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین به نمایش خواهد گذاشت و همچنین اقدام ارزشمند، استوار و کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام مواضع تروریست های داعش که نمونه‌ای از توان بالای دفاعی کشور است را ضرب شصت و سیلی محکم به یاوه گویی های استکبار جهانی می داند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها