با حضور مردم و مسئولان؛

آئین بزرگداشت شهید «قنادپور» در اهواز برگزار شد

آئین بزرگداشت شهید «حمید قنادپور» از شهدای مدافع حرم استان خوزستان در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۴۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸ - 22June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، با حضور جمعی از علما و روحانیون آئین بزرگداشت شهید «حمید قنادپور» از شهدای مدافع حرم خوزستان در اهواز برگزار شد.

در این برنامه که با حضور قشرهای مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در اهواز برگزار شد اهالی خوزستان یاد و خاطره این شهید مدافع حرم را گرامی داشتند.

آیت‌الله سید علی شفیعی نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان و جمع دیگری از مسئولان لشکری و کشوری در آئین بزرگداشت شهید حمید قنادپور از شهدای مدافع حرم خوزستان حضور داشتند.

همچنین آیت‌الله محسن حیدری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان و سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون اجرایی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان نیز در این برنامه حضور یافتند و به مقام شامخ شهید حمید قنادپور ادای احترام کردند.

در حاشیه این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان در گفت‌گو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: شهدای مدافع حرم کسانی هستند که مسیر تاریخ را عوض کردند البته عظمت و بزرگی مجاهدت آن‌ها در آینده بیشتر نمود پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم بر گردن تاریخ و امت اسلامی حق زیادی دارند، خاطرنشان کرد: این شهدای عزیز با نثار خون خود به همه نشان دادند که آزادگی و سربلندی در جهان هنوز زنده است.

شهید «حمید قناد‌پور» از مدافعان حرم استان خوزستان است که در گروه پزشکی خدمت می‌کرد و در شهر حمص سوریه به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید روز (چهارشنبه 31 خرداد ماه سال 1396‌) همزمان با 26 رمضان در اهواز تشییع شد و در قطعه مدافعان حرم گلزار شهدا آرام گرفت.

منبع: تی نیوز

نظر شما
پربیننده ها