اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان:

روز قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت‌خواه و عدالت‌دوست، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.
کد خبر: ۲۴۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ - 23June 2017

روز قدس، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیزبه گزارش دفاع پرس از سمنان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس  به مناسبت روز قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است و ملت غیور  ایران با راهپیمایی در روز جمعه و با مشت های گره کرده  و صفوف بهم فشرده  انزجار خود را از رژیم صهیونیستی ابراز و حمایت خود را از مردم بی دفاع فلسطین اعلام می کنند.

قدس کانون تجلی اراده مسلمانان علیه رژیم غاصب صهیونیستی است و جمعه آخر ماه مبارک رمضان نماد مبارزه با استکبار و برائت آزادگان جهان از رژیم صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است. 

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، رستاخیز استکبار ستیزی ملل مسلمان جهان، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.

به گفته امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی): دشمنان اسلام برای فراموش شدن مسئله فلسطین در افکار عمومی جهان تلاش فراوان می‌کنند، اما راهپیمایی ملت‌ها در روز جهانی قدس این توطئه بزرگ را خنثی می‌کند و به ملت مظلوم و تنهای فلسطین امید و دلگرمی می‌دهد... فلسطینی‌ها ... با وجود همه فشارها محکم ایستاده‌اند و می‌دانند که فلسطین را ملت فلسطین باید نجات دهد و حمایت امت اسلامی از آن‌ها این استقامت و پایداری را افزایش می‌دهد.

دفاع از فلسطین و مقابله با جنایتکاران ، یک سیاست و راهبرد اسلامی و انقلابی و بخشی از هویت ملت مؤمن ایران است و طبق فرموده مقام معم رهبری، جمهوری اسلامی از هر گروه و جنبشی که در خط نابودی اسرائیل تلاش میکند جانانه حمایت خواهد کرد و ابایی از این حرف ندارد.

حضور یکپارچه مردم روزه دار، به استکبار جهانی و خائنان به آرمان های فلسطین خواهد فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود دست نخواهند کشید و به مبارزان فلسطینی، این امید را می دهد که در مبارزه خود علیه اشغال گران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن ها خواهند بود.

ملت ایران همچون سالهای قبل به میدان آمده و با برپایی راهپیمایی باشکوه این روز در سراسر میهن اسلامی، حماسه روز قدس ٩٦ را رقم خواهند زد

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان ضمن حضور گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ بار دیگر از مردم شهید پرور استان دعوت می نماید تا همچون گذشته با حضور یکپارچه خود با آرمان‌های قدس شریف تجدید میثاق نموده و فریاد رسای خود را در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین به گوش جهانیان برسانند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار