باند توزیع مواد مخدر در «البرز» متلاشی شد

فرمانده انتظامی البرز از انهدام باند توزیع و فروش مواد مخدر ملقب به مرداب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۴۴۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ - 22June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «سردار بخشعلی کامرانی صالح»، فرمانده انتظامی البرز  در گفت‌وگویی با اشاره به اجرای طرح‌های  امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده در استان البرز اظهار داشت: ماموران انتظامی استان البرز در محدوده خط چهار حصار طی سه عملیات منسجم  210 باب شیره‌‌کش‌خانه و پاتوق مربوط به فروشندگان مواد مخدر  را تخریب  و 115  بنا که محل تجمع معتادان بود پلمب کردند.

وی افزود: همزمان با پاکسازی  منطقه خط چهار حصار که زمانی محل تجمع معتادان تجاهر و فروشندگان مواد مخدر بود برحی از اعضای باندهای توزیع‌کننده مواد مخدر دستگیر و تعدادی نیز متواری شدند و معتادان کارتن‌خواب که دیگر منبعی برای تامین مواد مصرفی خود نداشتند از این منطقه نقل مکان کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه به منظور عدم بازگشت منطقه پاکسازی شده در خط چهار حصار این منطقه به صورت کامل تحت نظارت پلیس بود، تصریح کرد: ماموران انتظامی البرز طی پایش دقیق اطلاعاتی باند معروف توزیع مواد مخدر معروف به ‌مرداب ررا متلاشی کردند.

سردار کامرانی صالح با بیان اینکه اعضای باند مرداب با جانمایی دره‌ای به نام دره قمار بازها این محل را به مکانی برای فروش مواد مخدر تبدیل کرده بودند، عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع رصد فعالیت‌های این باند در دستور کار قرار گرفت و پس از چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی 10 معتاد متجاهر و کارتن خواب جمع‌آوری و چهار تفر از اعضای باند توزیع و فروش مواد مخدر در کرج دستگیر شدند.

وی یا اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای دستگیری اعضای دیگر باند در البرز و شهرهای همجوار، گفت: با هماهنگی با مقام قضایی 8 نفر از اعضای اصلی باند در منطقه سرآسیاب ملارد دستگیر و دو دستگاه خودرو از این افراد توقیف شد.

سردار کامرانی صالح گفت: در این عملیات مقدار زیادی مواد مخدر از نوع هرئین و شیشه کشف شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها