با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر نماینده ولی فقیه در مازندران از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پیامی از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع نیروهای تکفیری در سوریه تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۴۴۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ - 23June 2017

طوفان خشم الهی به فرمان فرمانده حکیم و مقتدر جبهه اسلامی به حرکت درآمدبه گزارش دفاع پرس از مازندران، آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پیامی از حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع نیروهای تکفیری در سوریه تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله القاصم الجبارین

یکبار دیگر دست قدرت خدا از آستین ملت مقتدر ایران اسلامی بیرون آمد و سیلی جانانه ای بر سر و روی نحس استکبار جهانی و مزدوران منطقه ای او نواخت. غرش موشک‌های سپاه پاسداران پایه‌های کفر و شرک و نفاق را به لرزه درآورد و قلوب مالامال از عشق و ارادت احرار و آزادگان جهان را تسلی بخشید.

طوفان خشم الهی به فرمان فرمانده حکیم و مقتدر جبهه اسلامی به حرکت درآمد و طومار عمر سران جاهل و غدار تکفیری را در هم پیچید و رقص شمشیر جهال عقب مانده و قرون وسطایی را به عزای دردناک مبدل ساخت. پرواز موشک‌های نقطه زن سپاه از فراز سه کشور و هدف گیری ۷۰۰ کیلومتری در آن‌سوی خاورمیانه نشان داد که ایران بزرگ بر اوج عزت جهانی ایستاده است و هیچ قدرتی قادر به تاثیرگذاری بر اراده این ملت نیست، زیرا بر فراز قله افتخارات در این کشور مردی ایستاده است که عصای موسی در دست و تبر ابراهیم بر دوش و هیبت علوی بر چهره دارد.

در این ایام خاطره انگیز پیشانی شکر بر آستان حق‌تعالی می‌ساییم و به روان شهدای مظلوم مقاومت اسلامی بالاخص ۳۷ شهید مدافع حرم از دیار علویان درود و تحیت می‌فرستیم و با ارواح شهدای حق و حقیقت پیمان می‌بندیم که راه نورانی آنان را تا آخرین نفر، آخرین نفس و آخرین قطره خونمان ادامه خواهیم داد.

اینجانب به تبعیت از مقام معظم رهبری و تأسی از امام امت (ره) دست و بازوی رزمندگان اسلام را می‌بوسم و بر این بوسه افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار