بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و استاندار مرکزی با صدور بیانه مشترکی مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس فرا خواندند.
کد خبر: ۲۴۴۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ - 23June 2017
قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، نماینده ولی فقیه و استاندار استان مرکزی روز با صدور بیانیه ای مشترک مردم را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: قدس، فصل مبارزات خونین تاریخ مقاومت اسلامی است که برگ برگ آن، یادمان فریادی بی کرانه، مظلومیتی بی مرز و حماسه ای ماندگار از ایثار، شجاعت و شهادت است و امام راحل با تدبیر، دوراندیشی و آینده‌نگری حکیمانه خود آخرین جمعه ماه رمضان را به‌عنوان روز قدس اعلام کردند و به‌درستی این روز نماد وحدت و انسجام جهان اسلام است.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به شرایط حاکم بر منطقه و توسعه تحرکات تکفیری ها، این وحدت و همبستگی کشورهای اسلامی است که می‌تواند خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: رخدادهای اخیر و توطئه جنایتکاران تکفیری در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) در تهران اراده ملت ایران را در برابر دشمنان محکمتر می کند و صفوف منسجم ایران اسلامی با هوشیاری و تیزبینی در برابر هر توطئه خواهد ایستاد.

امام جمعه اراک و استاندار مرکزی در این بیانیه تاکید کرده‌اند: اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی حربه‌ای است که دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به آن متوسل شده‌اند که حضور پررنگ و معنادار مردم در تمامی صحنه ها از جمله در راهپیمایی روز قدس نقش موثری در مقابله با این توطئه ها دارد.

این بیانیه می‌افزاید: با توجه به وقایع مهم منطقه، روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، حضور پرشور مردم در راهپیمائی این روز نشان از بیداری امت اسلامی است و فضای وحدت و همدلی را بیش از پیش تداوم می بخشد.

در پایان این بیانیه آمده است: ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان به درگاه خداوند متعال، از همه گروه ها، جریان ها، احزاب و تشکل ها و مردم شریف، ولایتمدار و روزه دار استان مرکزی دعوت می کنیم بار دیگر همگام با همه آزاداندیشان دنیا با حضور گسترده و معنادار خود در راهپیمائی روز جهانی قدس وحدت، انسجام و همدلی خود را به رخ جهانیان کشانند و ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و انزجار از صهیونیست ها و حامیان آنان را اعلام کنند و توطئه های شوم و ننگین استکبار جهانی را برملا و خنثی نمایند. امید آنکه با حضور گسترده خود قلب حضرت بقیة الله الاعظم (عج) را خشنود نموده و موجب سرافرازی جهان اسلام و ضعف و زبونی شیطان بزرگ و مزدوران و وابستگان آنها گردید، خداوند ملت مظلوم فلسطین را پیروز و قدس شریف را نجات دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار