نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

روز قدس نماد حمایت جهان اسلام از مظلوم و اتحاد در برابر زورگویان است

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی ضمن دعوت مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس نماد حمایت جهان اسلام از ملت مظلوم فلسطین و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان است.
کد خبر: ۲۴۴۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ - 23June 2017

مسئله قدس و فلسطین مهم ترین دغدغه جهان اسلام استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، علی اکبر کریمی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: مسئله قدس و فلسطین به عنوان دغدغه جهان اسلام، از آنجا اهمیت دوچندان می یابد که جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی در سایه سکوت مرگبار جوامع مدعی حقوق بشر بیشتر شده و این جنایات در خاموشی جامعه جهانی، وظیفه آزادی خواهان جهان را در برابر این ظلم های آشکار سنگین تر می‌کند.

وی در این پیام ادامه داده است: نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس یادگار و نشانه دوراندیشی امام راحل(ره) برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و بیانگر اعتقاد و پایبندی رهبر معظم انقلاب و مردم ایران به اندیشه وحدت و انسجام اسلامی در مقابل زورگویان عرصه جهانی است تا برای همیشه مسئله فلسطین در یاد و خاطره مسلمانان عالم زنده بماند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: این روزها، پیوند تکفیری ها و وهابیون با رژیم غاصب صهیونیستی، کره زمین به ویژه خاورمیانه را اسیر تهدیدی بزرگ کرده که ریشه این نا آرامی ها و خشونت ها را باید در زیاده خواهی رژیم منفور صهیونیستی در اشغال سرزمین های اسلامی جستجو کرد.

کریمی خاطر نشان کرد: بنابراین ضرورت دارد جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان دنیا، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند تا جهانیان دریابند که اسلام، خواهان آزادی و حفظ کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض در جهان است.

وی ادامه داد: یادآوری سیلی سراسر اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اغتشاش گران منطقه، به دنبال حوادث تروریستی اخیر در تهران، موجب شد تا زورگویان منطقه دست و پای خود را جمع کنند و با ایفای نقش دقیق امنیتی و نظامی ایران، بیش از پیش آشنا شوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک، این حرکت به موقع مبین این مهم بود که ایران اسلامی نقش تعیین کننده ای در تامین ثبات و موقعیت های استراتژیک منطقه دارد و صهیونیست ها و حامیان آنان باید بدانند که هر خطای آنان پاسخی به مراتب محکم تر را بدنبال دارد.

کریمی افزود: با ابراز خرسندی از این امنیت پایدار، امسال نیز امت شهید پرور با درک حلاوت اقتدار و سرافرازی و به شکرانه نعمت بزرگ امنیت، همچون سال های گذشته با عشق به معمار کبیر انقلاب اسلامی و سرشار از ارادت قلبی به سکان دار فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با حضور پر شور در راهپیمایی روز جهانی قدس، با ابراز انزجار از این رژیم منحوس و حمایت جانانه از مسلمانان فلسطین موجبات دلگرمی مردم آزاده و بی دفاع فلسطین را فراهم آورده و با حضور خود ثابت می کنند، سرنوشت قدس و مسلمانان از هم جدا نیست و ارتباط آنها جدا ناشدنی است.

کریمی ادامه داد: جهانیان بدانند، اسلام که آخرین فرستاده پروردگار متعال، حضرت محمد امین(ص) بشارت دهنده آن بود، منادی آزادی، برابری، کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر گیتی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها