سیلی انقلاب-6/

ثبت جملات پیشنهادی مردم برای نوشتن بر موشک «ذوالفقار»

راهپیمایان روز قدس شعارهای پیشنهادی خود برای نوشتن بر موشک «ذوالفقار» که اخیرا مواضع تروریست‌های تکفیری را منهدم کرد، را بر روی بنری ثبت می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ - 23June 2017
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس بنری با عکس موشک ذوالفقار و فرمایش معروف مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «اخیرا در مورد توان موشکی ایران جنجالی بسیاری به راه انداخته‌اند اما بدانند که این هیاهو تاثیری نخواهد داشت و آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند» نصب شده است که راهپیمایی کنندگان جمله پیشنهادی خود برای حک بر موشک ذوالفقار را بر روی این بنر می‌نویسند.

برخی از جملاتی که توسط راهپیماییان بر روی این بنر نقش بسته است به شرح ذیل است: «امیدوارم روزی این موشک‌ها به قلب اسرائیل شلیک شود»، «ما می‌توانیم»، «اسرائیل باید در ۲۵ سال آینده از بین برود»، «تشکر از سپاه که پاسخی کوبنده به تروریست‌ها داد» و ... .
 
ثبت جملات پیشنهادی مردم برای نوشتن بر موشک «ذوالفقار» 
این اقدام توسط بسیج دانشجویی دانشگاه امیر کبیر تهران انجام شده است.
 
گفتنی است، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به اقدام تروریستی تکفیرهای داعش در مرقد امام و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از هموطنان شد، 6 فروند از موشک میان برد ذوالفقار و قیام به ستاد فرماندهی این گروهک در دیرالزور سوریه شلیک کرد و انتقام خون شهدای کشورمان را گرفت.
 
همچنین دو سال پیش و در جریان برگزاری رزمایش موشکی اقتدار ولایت، موشک قدر با عبارت «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود» که بر روی آن نوشته شده بود، با موفقیت پرتاب شد.
 
انتهای پیام/411
نظر شما
پربیننده ها