سیلی انقلاب -22/ محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با دفاع پرس:

وظیفه انسانی و ملی ما، حضور در راهپیمایی روز قدس است

معاون اول قوه قضاییه در خصوص حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: وظیفه انسانی و ملی ما است که در روز اعلام وحدت همه مسلمین برضد استکبار حضور داشته باشیم.
کد خبر: ۲۴۴۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲ - 23June 2017
11
غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در گفت و گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به سیلی سپاه به تروریست‌ها اظهار داشت: تروریست ها پیام سپاه را به خوبی دریافت کردند و دانستند که ایران جولانگاه این پشه ها نیست.
 
وی ادامه داد: سپاه پاسداران به موقع و به جا فقط گوشه ای از قدرت خودش را نشان داد تا آنها بفهمند نه تنها تروریست داعش که هر ظالمی که نگاه چپ به ایران داشته باشد، با قدرت جواب او را خواهیم داد.
 
وی افزود: ندای جمهوری اسلامی چهار دهه قبل بلند شده و امروز صدایش به تمام ممالک دنیا رسیده است. حتی غیر مسلمین هم به این نتیجه رسیدند که این وحدت مسلمانان غرور آفرین است.

معاون اول رییس قوه قضاییه با اشاره به شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی گفت: رژیم غاصب و جعلی اسرائیل قطعا نابود خواهد شد. امروز مستکبرین جهان در راس آنها آمریکا که حامی اول صهیونیست و اسراییل است باید بفهمد که وحدت مسلمانان باعث پیروزی فلسطین خواهد شد و فلسطین تنها نیست.

وی خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس هر ساله حامل پیام اتحاد همه مسلمانان در مقابله با مستکبرین است. مسلمانان روز قدس آمده اند تا به مستکبرین بگویند که اگر بخواهید در مقابل مسلمانان بایستید، ما در مقابل تمام دنیای شما می ایستیم. 
 
انتهای پیام/ 131
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار