نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

امروز جبهه مقاومت در اوج قدرت قرار دارد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه هر سال شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم، گفت: امروز در سراسر جبهه مقاومت روحیه بالایی وجود دارد و شکست‌های پی درپی رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی را رقم می‌زند.
کد خبر: ۲۴۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 23June 2017
امروز جبهه مقاومت در اوج قدرت قرار داردبه گزارش دفاع پرس از زنجان، حجت الاسلام علی شیرازی در حاشیه مراسم روز قدس در جمع خبرنگاران استان زنجان با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مردم نشان می‌دهند که پس از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر آرمان های انقلاب پایبند هستند.

وی با بیان اینکه امروز جبهه مقاومت در اوج قدرت قرار دارد، تصریح کرد: شکست استکبار جهانی را شاهد هستیم.

این مسئول ادامه داد: امروز در سراسر جبهه مقاومت روحیه بالایی وجود دارد و شکست های پی درپی رژیم غاصب اسرائیل و استکبار جهانی را رقم می زند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان اینکه هر سال شاهد حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس هستیم، افزود: امسال مردم بیش از گذشته در صحنه‌های دفاع از مردم مظلوم فلسطین در صحنه هستند.

وی با اشاره به اینکه ما تابع ولایت فقیه هستیم و قدرتمندانه در صحنه حضور داریم، خاطرنشان کرد: همانگونه که مفام معظم رهبری فرمودند رژیم غاصب اسرائیل از بین رفتنی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به فعالیت نیروهای ایرانی در سوریه و عراق، تصریح کرد: در چند سال گذشته به تروریست ها ضربه های متعددی وارد شده است.

حجت‌الاسلام شیرازی بیان داشت: شلیک موشک های اخیر به داعش نیز نشان داد که این نیروها چقدر ضعیف بوده و نظام اسلامی از اقتدار کامل برخوردار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار