سیلی -27/ امیری در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سیلی سپاه به تروریست‌های داعشی،‌ عمل به تکلیف بود

امیری معاون پارلمانی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیلی سپاه پاسداران به تروریست‌های داعش، اظهار داشت: شلیک موشک به مرکز فرماندهی داعش در راستای دفاع از شهروندان و امنیت‌ملی انجام شد.
کد خبر: ۲۴۴۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ - 23June 2017
دولت تدبیر و امید به دنبال تقویت بنیه‌های دفاعی کشور است
امیری معاون پارلمانی مجلس شورای اسلامی با حضور در راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با اشاره به سیلی سپاه پاسداران به تروریستی های داعش، اظهار داشت: شلیک موشک به مرکز فرماندهی داعش در راستای دفاع از شهروندان و امنیت ملی انجام شد و در راستای حقوقی دولت ها، این عمل یک تکلیف است که از شهروندان خود دفاع کند.

وی افزود: در چند هفته گذشته شاهد ترور کور و از جهت نظامی بی‌ارزش بودیم که منجر به شهادت ۱۷ نفر از مردم بی‌دفاع شد. قطعا در این راستا، جمهوری اسلامی پاسخ می داد.

وی با اشاره به ضرورت تقویت بستر دفاعی کشور، گفت: همکاری تمام دستگاه های نظامی، امنیتی و انتظامی باعث ایجاد امنیت در کشور شده است. در سایه این همدلی و همراهی شاهد دستاوردهای خوبی هستیم. گفتنی است که شاهد گزارش های خوبی از سوی وزیر اطلاعات در مقابله با تروریست هستیم.

امیری ادامه داد: طی چهار سال گذشته دولت تدبیر و امید در جهت تقویت دفاعی کشور اعتبارات خوبی را اختصاص داده است. این نشان دهنده توجه دولت تدبیر و امید به موضوع تقویت بنیه های دفاعی کشور است.

انتهای پیام/ ۱۳۱
نظر شما
پربیننده ها