معاون وزیر امور خارجه:

رژیم صهیونیستی به فکر ایجاد طرح دوم خاورمیانه بزرگ است

معاون کنسولی وزیر امور خارجه با اعلام اینکه رژیم اشغالگر قدس به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ بود، گفت: به برکت انقلاب‌اسلامی طرح خاورمیانه بزرگ به شکست انجامید و امروز دنبال طرح دوم خاورمیانه بزرگ که آن نابودی و ناامنی در کشورهای مختلف است، هستند که نمونه آن وضعیت عراق، سوریه و لیبی است.
کد خبر: ۲۴۴۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ - 23June 2017

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مردم مومن و روزه‌دار استان  مازندران با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم آل‌سعود و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

در این مراسم حسن قشقاوی در سخنرانی روز قدس در مصلی جمعه شهرستان ساری اظهار داشت: رژیم صهیونیستی نماینده صهیونیسم بین‌الملل و جهانی و نماینده آمریکا در منطقه است.

وی اظهار کرد: فلسفه ضدیت ما رژیم صهیونیستی و آمریکا فلسفه انقلاب و اسلام است که ملزم هستیم خصم دشمن ظالم و دوست مظلوم باشیم.

قشقاوی با اعلام اینکه رژیم اشغالگر قدس به دنبال ایجاد خاورمیانه بزرگ بود، گفت: به برکت انقلاب‌اسلامی طرح خاورمیانه بزرگ به شکست انجامید و امروز دنبال طرح دوم خاورمیانه بزرگ که آن نابودی و ناامنی در کشورهای مختلف است، هستند که نمونه آن وضعیت عراق، سوریه و لیبی است، آنها به دنبال ایجاد اختلاف در بین مردم هستند و جنگ مذهب‌ها را در منطقه راه‌اندازی کردند.

معاون کنسولی وزیر امور خارجه یادآور شد: فرعون ابر تروریست بود و این اقدام را در زمان تولد حضرت موسی(ع) به کار بستند و بسیاری از پسران را در آن دوران قتل عام کردند.

قشقاوی اضافه کرد: فرجام تاریخ اینگونه نخواهد بود و ترورها و کشتار به قدرت خداوند اصلاح و انسان‌های صالح وارث روی زمین می‌شوند و بهترین تجلی این موضوع ظهور امام عصر(عج) است.

وی افزود: خصم استکبار و ظالم در کشورهای مظلوم از وظایف صهیونیسم بین‌الملل و آمریکای جنایتکار است.

معاون حقوقی و کنسولی وزیر خارجه با اشاره به اینکه ایران اسلامی به درجه تعالی و اقتدار رسیده است، تصریح کرد: رژیم سفاک صهیونیستی به سزای اعمال ننگین خود در کشورهای منطقه خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار