نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

روز قدس، نمایش اتحاد و انسجام مردم جهان اسلام است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، انسجام و اقتدار بیش از پیش خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۲۴۴۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ - 23June 2017
روز قدس، نمایش اتحاد و انسجام مردم جهان اسلام است
به گزارش دفاع پرس از زنجان، آیت الله خاتمی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مردم، اظهار داشت: مردم ایران با حضور گسترده در این راهپیمایی اعلام کردند که هنوز سرزنده هستند و انقلاب اسلامی سرپا ایستاده است.

وی این حضور را پیام اقتداری به دوستان نظام اسلامی اعلام کرد و یادآورشد: این حضور اعلان داد که اگر کشورهای همسایه در کنار یکدیگر در برابر دشمنان ایستادگی کنند، حتما می توانند منطقه ای آرام و سرشار از صلح بسازند.
 
آیت الله خاتمی این حضور را دارای پیامی برای دشمنان خواند و اظهار کرد: مردم با این حضور اعلام کردند که این اتحاد و انسجام یک چشمه است و اگر دست از پا خطا کنید مطمئن باشید دیگر نه حیفایی می ماند و نه ریاض.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به ورود داعشی به ایران و مجلس شورای اسلامی و پاسخ سپاه پاسداران به آنان اشاره کرد و گفت: در کشوری که در اطراف آن آمریکا آتش جنگ را برپا کرده است، این شیطنت داعش، یک ترقه بازی بود و نیروهای سپاه هم پاسخ آنها را دادند.
 
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند از ما سیلی می خورند و نمی توانند سیلی بزنند و انسجام مردم را بعد از این ترقه بازی بیشتر مشاهده کردند.
 
خاتمی ادامه داد: همه مسئولان کشور هم در ارتباط با اقتدار و انسجام ملی با هم یک صدا هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار