سیلی انقلاب-32/ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره):

روز قدس، روز سیاه برای رژیم صهیونیستی است

پرویز فتاح با اشاره به حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: به نظر می رسد این حضور پر شور در واقع نوعی رجم شیطان است. این حضور به مثابه تیر، خمپاره و موشکی است که به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می شود. امروز روز سیاه رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۲۴۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 23June 2017
روز قدس، روز سیاه برای رژیم صهیونیستی استفتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) که در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حاضر شده بود، در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس در خصوص پیام ملت ایران به تروریست های تکفیری که منطقه را به آشوب کشیده اند، اظهار داشت: پیام ملت ایران هم داخلی است و هم بین المللی است؛ پیام داخلی این است که ما با همه اختلاف سلیقه هایی که ممکن است بین احزاب سیاسی داشته باشیم، زیر بیرق رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده ایم. این یک اصل اساسی است که دشمنان باید بدانند. دشمنان در قبل و بعد انتخابات حرف و حدیث هایی می شنوند که دلگرم می شوند اما متوجه نیستند که اگر تهدیدی علیه کشور صورت گیرد، همه ملت یکپارچه پشت سر رهبر معظم انقلاب خواهند ایستاد.

رییس کمیته امداد در تشریح  پیام بین المللی تصریح کرد: دشمن ما را نشناخته است، ما همان ملتی هستیم که در دفاع مقدس مقابل دنیا ایستادیم و پیروز شدیم. در حال حاضر نظام جمهوری اسلامی ایران قوی تر شده و سربازهای رهبری بیشتر از گذشته است.

فتاح در بخش دیگر سخنانش به حضور پر شور مردم در راهپیمایی اشاره کرد و افزود: به نظر می رسد این حضور پر شور در واقع نوعی رجم شیطان است. این حضور به مثابه تیر، خمپاره و موشکی است که به سمت رژیم صهیونیستی شلیک می شود. امروز روز سیاه رژیم صهیونیستی است.

وی در واکنش به ترقه بازی تروریست های تکفیری در تهران خاطرنشان کرد: تروریست ها دست به شیطنت‌هایی در داخل کشورمان زدند که پاسخ آن را هم دریافت کردند. اقتدار نظام جمهوری اسلامی در نیروهای مسلح اعم از دفاعی و  اطلاعاتی آنقدر بالاست که در حال حاضر امن ترین کشور در منطقه و حتی در دنیا هم محسوب می شود.

فتاح گفت: ممکن است ما در حوزه های اقتصادی و فرهنگی ضعف هایی داشته باشیم ولی هیچ کس در اقتدار نظامی و دفاعی تردیدی نداشته باشد.  همه باید نیروهای مسلح را تقویت کنند. هیچ احدی نباید در تضعیف نیروهای مسلح و امنیتی ما صحبت کند همه باید پشت سر رهبری قرار بگیریم و متحد باشیم تا توطئه های دشمنان را خنثی کنیم.
 
انتهای پیام/ 431
نظر شما
پربیننده ها