نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

ایستادگی در برابر ظالمان وظیفه است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حداقل وظیفه ما حمایت از مظلوم و ابراز نفرت از ظالم و ستمگران و ناتوی عربی، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۲۴۴۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ - 23June 2017
ایستادگی در برابر ظالمان وظیفه استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: بزرگترین دستاورد ماه مبارک رمضان کسب و حفظ روحیه تقوا، سلامت نفس است.

وی با بیان اینکه امام علی(ع) در لحظات پایانی عمر خود بر حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم تاکید داشتند، گفت: حرکت این مردم همچون حضور پرشور مردم در روز قدس تا نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به حضور قوی و منسجم مردم در روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان و حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین، اضافه کرد: در دین مقدس اسلام ظلم زشت و ایستادگی در برابر ظالمان وظیفه است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه حداقل وظیفه ما حمایت از مظلوم و ابراز نفرت از ظالم و ستمگران و ناتوی عربی، آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است، افزود: رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.

وی با بیان اینکه میراث امام راحل به خوبی زنده نگه داشته شده است، اضافه کرد: یک پیام حضور امروز برای ملت‌های مظلوم بود که نشان داد ایران حامی مستضعفین است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه پیام دیگر حضور مردم در روز قدس برای سایر کشورهای اسلامی بود، گفت: حضور گسترده امروز موجب شادی روح شهدا و امام راحل شد.

خاتمی با اشاره به سکوت مرگبار کشورهای عربی و مجامع بین‌المللی در برابر ظلم به مردم فلسطین، ابراز کرد: رئیس‌جمهور تاجر پیشه آمریکا با حضور در عربستان و جمع کردن چندین کشور دیگر در آن محل، با فروش تسلیحات، در صدد تامین امنیت غده سرطانی بود.

وی با بیان اینکه حضور ملت‌ها و مردم ایران در روز جهانی قدس نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد، خاطرنشان کرد: ملت همیشه در صحنه زنجان و دیار غواصان دریادل امروز با هر قشری و صنوف مختلف، همگی نشان‌دادند که موضوع نخست جهان اسلام همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرموده، مسئله فلسطین است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه در همه مساجد نماز عید فطر برپا خواهد شد، اظهار کرد: ۶ تیر سال ۱۳۶۰ سوءقصد منافقین به جان رهبری فرزانه انقلاب رخ داد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه رهبری فرزانه انقلاب مایه عزت و سربلندی جهان اسلام است، اضافه کرد: هفتم تیر نیز سالگرد شهادت آیت‌الله شهید بهشتی است.

وی با بیان اینکه در این روز ۷۲ یار و یاور انقلاب نیز به شهادت رسیدند، اظهار داشت: این روز به نام قوه قضاییه نامگذاری شده است.

امام جمعه زنجان با اشاره به بمباران شیمیایی سردشت در هشت تیرماه، گفت: این روز نیز روز مبارزه به سلاح شیمیایی نامگذاری شده است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به شلیک ۶ موشک سپاه به مقر داعش، تصریح کرد: تروریست‌ها در ایران ترقه بازی کردند، اما مردم دنیا همدلی و همصدایی مردم ایران و دولت و کشور را دیدند.

وی با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به داعش چندین پیام داشت، گفت: یک پیام این بود که این موشک ها تنها برای داعش نیست، بلکه به حیفا و تل آویو خواهد رسید و اگر تنبیه نشوید ریاض نیز دور نیست.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به داعش یک پیام دیگر نیز داشت، اظهار داشت: پیام دیگر این بود که کشورهای منطقه، خودمان نیز می‌توانیم امنیت منطقه‌ را تامین کنیم.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه پیام دیگر حمله به داعش انسجام ملی بوده است، تصریح کرد: همه مردم و طیف و گروه‌ها از صلابت ایران دفاع کردند.

وی با بیان اینکه طبق فرموده رهبر معظم انقلاب دشمن تلاش دارد، تا یاد و خاطره شهدا به فراموشی سپرده شود، گفت: اگر جلوی توطئه را در عراق و سوریه نمی‌گرفتیم باید در مرزهای خود با آنها می‌جنگیدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها