امام جمعه بابلسر:

روز قدس نماد وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان است

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه روز قدس روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از وحدت، یکپارچگی و همدلی مسلمانان جهان است، گفت: روز قدس، روز اسلام است، روزی است که باید اسلام را احیا کرد.
کد خبر: ۲۴۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ - 23June 2017

روز قدس، روزی است که باید اسلام را احیا کردبه گزارش دفاع پرس از مازندران، مردم مومن و روزه‌دار شهرستان بابلسر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم آل‌سعود و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با تقدیر از مردم همیشه در صحنه شهرستان بابلسر اظهار داشت: مردم با بصیرت و با معرفت شهرستان بابلسر امروز با حضور پرشور خود در مراسم راهپیمایی روز قدس نشان دادند همچون گذشته رژیم غاصب‌گر صهیونیست را به عنوان دشمن اصلی جهان اسلام می‌دانند.

وی با بیان اینکه امروز مردم شهرستان بابلسر با حضور پرشور خود حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین که در واقع حمایت از حق و حقانیت است،نشان دادند، افزود: حضور گسترده مردم خداجو، مومن و ولایت‌مدار شهرستان بابلسر در راهپیمایی امروز، محکومیت ددمنشی‌ها و وحشی‌گری‌های گروه‌های تکفیری،تروریستی و ضداسلامی علیه مردم مسلمان است. 

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه روز قدس روز بیداری ملل آزاده جهان و نمادی از وحدت، یکپارچگی و همدلی مسلمانان جهان است،گفت: روز قدس، روز اسلام است، روزی است که باید اسلام را احیا کرد.

حجت‌الاسلام قلی‌پور در پایان گفت: امیدواریم به‌زودی زود شاهد ریشه‌کنی و نابودی کامل این غده سرطانی و محو شدنش از نقشه جغرافیایی جهان باشیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها