امام جمعه بابل:

انتفاضه جلوه‌ای موثر و از برکات روز قدس است

امام جمعه بابل با بیان اینکه مهم‌ترین پیام روز قدس مقاومت آحاد ملت اسلامی در برابر استکبار جهانی است، گفت: انتفاضه جلوه‌ای موثر و از برکات روز قدس است، تا قدس هست مسئله فلسطین به عنوان مسئله نخست جهان باقی خواهد ماند.
کد خبر: ۲۴۴۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲ - 23June 2017

دشمن سعی دارد فرهنگ مقاومت در کشور را بشکندبه گزارش دفاع پرس از مازندران، مردم مومن و روزه‌دار شهرستان بابل با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم آل‌سعود و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام حسن روحانی در جمع مردم ولایی بابل با بیان اینکه امام مسئله فلسطین را به مسئله قدس تبدیل کرد، اظهار داشت: نتیجه این دوراندیشی این شد که امروز رژیم صهیونیستی ناچار شد دیواری 11 متری به دور خود بکشد تا مبادا نیروهای اسلامی نفوذ کنند و آنها را شکست دهند.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی است، افزود: این نتیجه بعد از 38 سال بعد از روز قدس انجام شد، استراتژی مهم دشمن برای بقای خود در شرایطی که قادر به جنگ رودرو نیست این است که جنگ را به کشورهای اسلامی بکشند، آنها جنگ را به نام تکفیری ایجاد کردند تا مردم را مشغول  کنند تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه اقدام دیگر دشمن این است که جبهه جنگ را به جهان اسلام تغییر دهند لذا میدان دار این امر کشور عربستان است، تصریح کرد: دشمن سعی دارد فرهنگ مقاومت در کشور را بشکند. 

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه مهم‌ترین پیام روز قدس مقاومت آحاد ملت اسلامی در برابر استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: انتفاضه جلوه‌ای موثر و از برکات روز قدس است، تا قدس هست مسئله فلسطین به عنوان مسئله نخست جهان باقی خواهد ماند.

این مسؤول یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نه تنها مسئله فلسطین به عنوان مسئله نخست جهان اسلامی باقی خواهد ماند بلکه با مردمی شدن به صورت یک حرکت انبوه و پرشور امت اسلامی سیلی محکمی بر صورت صهیونیسم بزند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته شاهد بودیم استکبار جهانی تحرکات زیادی در جنوب لبنان و غزه انجام داد اما کم‌ترین توفیقی به دست نیاورد و تلفات سنگینی را متحمل شدند .

امام جمعه بابل گفت: از جمله میراث ماندگار و امام راحل(ره) و سیاست‌های واضح انقلاب همین مسئله فلسطین و راهپیمایی روز جهانی قدس است که از جمله مسئله اثرگذار در دنیا است و دشمنان ما درباره این روز و حاشیه‌های آن بسیارحساس هستند همه ما موظف هستیم این ودیعه را استمرار ببخشیم و این پرچم را همواره برافراشته نگه داریم تا ملت مظلوم فلسطین به پیروزی نهایی برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار