نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

وحدت و یکپارچگی مسلمانان عامل آزادی قدس خواهد شد

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: بی‌شک وحدت و یکپارچگی مسلمانان جهان به زودی عامل آزادی سرزمین قدس خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ - 23June 2017
سرزمین قدس بخش جدایی ناپذیر جهان اسلام است.به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی ، علی‌اکبر کریمی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس با اشاره به فلسطین اظهار داشت: موضوع قدس تنها مربوط به فلسطین نمی شود بلکه این روز متعلق به همه امت اسلام است چرا که امروز به وضوح می بینیم جمله امام راحل در سراسر جهان تجلی یافته و همه جهان اسلام برای آزادی قدس شریف بسیج شده اند.

وی افزود: روز قدس در درواقع نمادی از بیداری و آگاهی تمام جهان اسلام از انگیزه های مستکبرانه رژِم صهیونیسم و اشغالگر اسرائیل است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه امروز در سراسر جهان می بینیم که اندیشه‌ها و آرمان‌های امام خمینی (ره) در مورد موضوع قدس متجلی شده و درک آزادی خواهان سراسر دنیا نسبت به این موضوع افزایش یافته است.

کریمی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت: روز قدس روز آگاهی جهان نسبت به توطئه های دشمنان بشریت بوده و فرصتی است که همه مسلمانان خشم و انزجار خود را اشغالگر اسرائیل، آمریکای جنایتکار و متحدانش اعلام کنند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار