امام جمعه چالوس:

قدس شریف همچنان در صدر مسائل جهان اسلام قرار دارد

امام جمعه چالوس با بیان اینکه همچنان قدس شریف در صدر مسائل جهان اسلام قرار دارد گفت: امروز ملت روزه‌دار ایران اسلامی و سایر کشور‌های اسلامی با حضور گسترده خود ثابت کردند که هیچ وقت قدس شریف را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۲۴۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳ - 23June 2017

عملیات موفقیت آمیز سپاه موجی از شادی و امید را در مردم مسلمان منطقه به وجود آوردبه گزارش دفاع پرس از مازندران، مردم مومن و روزه‌دار شهرستان چالوس با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم آل‌سعود و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدی نوری در خطبه‌های نماز جمعه با قدردانی از حضور گسترده مردم مسلمان  و روزه دار سراسر کشور اسلامی  که در اعتراض و اظهار تنفر از ظلم و جنایات صهیونیست‌ها در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند، اظهار داشت: امروز ملت روزه‌دار ایران اسلامی و سایر کشور های اسلامی با حضور گسترده شان در این راهپیمایی با شکوه ثابت کردند که هیچ وقت قدس شریف، قبله‌گاه اول مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین و مقاومت قهرمانانه آنان را فراموش  نخواهند کرد.

وی افزود: همچنان قدس شریف در صدر مسائل جهان اسلام قرار دارد.

امام جمعه شهرستان چالوس ادامه داد: آفرین بر شما مردم، آفرین بر رهبر هوشمند و دور اندیش ما و درود بر روح امام عظیم‌الشان که اینچنین مسئله قدس شریف را جهانی کرد.

راشدی نوری ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز و افتخار آفرین موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: این عملیات که در پاسخ به حادثه  کور تروریستی داعش با فاصله چند روز علیه مواضع  آنان با موشک میان برد سپاه برای اولین بار در بیرون از مرزهای چغرافیای در دیرالزور سوریه انجام گرفت موجی از شادی و امید را در میان ملت ما و مردم مسلمان منطقه بوجود آورد .

امام جمعه چالوس در بخشی از خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به عید سعید فطر گفت: عید سعید فطر نتیجه یک ماه اطاعت و بندگی و مبارزه با شیطان نفس و تقویت روحیه جمعی برای مقابله با دشمنان خارجی است.

وی گفت: حفظ این روحیه برای کمک به نیازمندان  و برطرف کردن غبارغم  و اندوه و رفع مشکلات مسلمانان و تقویت یکپارچگی و وحدت امت اسلام در مقابله با جبهه کفر و استکبار است.

راشدی نوری بیان کرد: برگزاری نماز عید یکپارچه و باشکوه با حضور گسترده همه مردم روزه دار در یک شهر بصورت متمرکز نشانه عزت مسلمانان و وحدت آنان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار