نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

جبهه اصلی ما نابودی اسرائیل است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ما باید علاوه بر آگاهی از توطئه‌های دشمنان از مبارزه با جبهه اصلی خود که نابودی اسرائیل است غافل نشویم.
کد خبر: ۲۴۴۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵ - 23June 2017
جبهه اصلی مبارزه ما نابودی اسرائیل استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای بیت‌المقدس اراک با اشاره به روز قدس اظهار داشت: این روز جهانی یادگاری گرانبهاء از بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی است که با نامگذاری آن در آخرین روز از ماه مبارک رمضان از تمام آزادی خواهان درخواست کرد که تلاش در راستای نابودی اسرائیل و آزادی قدس شریف را فراموش نکنند.

وی افزود: بی شک روز جهانی قدس ، نمایش همبستگی و اتحاد تمام ملت های مسلمان جهان در راستای آزادی فلسطین و قدس شریف است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: حضور امروز مردم سراسر کشور به تمامی دشمنان نشان داد که آنان همچنان پایبند آرمان های انقلاب بوده و تلاش و کوشش برای آزادی قدس را شریف نمی کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی با اشاره به داعش و دیگر گروهک های تروریستی گفت: فلسفه شکل گیری داعش و گروه های تکفیری و تروریستی تغییر مسیر مقابله با استعماگری مستکبران به ویژه رژیم نامشروع اسرائیل است.

وی ادامه داد: دشمنان با تشکیل داعش، طالبان و القاعده می کوشند مسیر مبارزه را تغییر دهند اما ملت های مسلمان، نابودی اسرائیل را در راس اهداف خود قرارداده اند.

امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدام قاطعانه سپاه در ارتباط با مورد هدف قراردادن داعش گفت: این اقدام به خوبی به دشمنان نشان داد که اگر آنها بخواهند کوچک ترین خدشه ای به امنیت کشور وارد کنند بی شک با سیلی محکمی مواجه می شوند.

وی افزود: باید درود بیکران به سپاه قدس و فرمانده با ارزش آن فرستاد که در این اقدام قاطعانه توانستند لانه جاسوسی داعش را مورد هدف قرار داده و قدرت بازدارندگی ایران را برای آنان یادآور شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: داعش و اسرائیل در دنیا مرتکب انواع جنایت ها می شود و در مقابل سنا آمریکا ایران را تحریم می کند و این نشان دهنده کینه و عداوت آنان به اسلام است.

امام جمعه اراک با تبریک هفته قوه قضائیه گفت: دستگاه قضا با قدرت و صلابت برای ارتقا امنیت ملی، پیشگیری از جرم، جرایم سازمان یافته و مبارزه با مواد مخدر با قاطعیت عمل کند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار