دریادار فدوی:

دفاع از مظلوم اصل اساسی جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده نیروی دریائی سپاه پاسداران انقلاب سلامی در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در ورامین گفت: دفاع از مظلوم در برابر ظالم اصل اساسی جمهوری اسلامی است و ایران تا ابد به این آرمان وفادار خواهد ماند.
کد خبر: ۲۴۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ - 23June 2017
دفاع از مظلوم در برابر ظالم اصل اساسی جمهوری اسلامی ایران استبه گزارش دفاع پرس از تهران، دریادار «علی فدوی» فرمانده نیروی دریائی سپاه پاسداران در جمع راهپیمایان روز قدس ورامین و در مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر اظهار داشت: قریب به 40 سال از عمر مبارک نظام جمهوری اسلامی می‌گذرد و در این سال ها دشمنان انقلاب به طرق مختلفی کوشیدند تا این نظام را با چالش و مشکل مواجه سازند، ولی در این راه به نتیجه‌ای نرسیدند.
 
فرمانده نیروی دریائی سپاه ادامه داد: در جریان هشت سال دفاع مقدس و بویژه بعد از موفقیت های چشمگیر جمهوری اسلامی در عملیات‌هائی همچون «کربلای پنج» و «والفجر هشت» آمریکائی ها با ناوهای جنگی خود حتی به صورت مستقیم وارد نبرد با جمهوری اسلامی شدند، ولی باز هم نتوانستند ایران را از آرمان‌ها و اهداف و دفاع مقدس خود به عقب برانند.
 
دریادار فدوی افزود: علت تمامی این دشمنی ها و ددمنشی‌های آمریکائی‌ها و متحدینش نسبت به ملت و کشور ایران به ماهیت انقلاب ما بر می‌گشت که در واقع دیواری بین حق و باطل ایجاد نموده بود.
 
وی ضمن اشاره به سه مرحله رشد و بالندگی جمهوری اسلامی ایران («دفاع»، «افزایش توان بازدارندگی پس از جنگ هشت ساله» و «تلاش دشمن برای ایجاد بازدارندگی در برابر قدرت جمهوری اسلامی»)، افزود: برای حفظ و تداوم حیات و توسعه این نظام مقدس باید به نقطه عطف این انقلاب و نظام توجه داشته باشیم که آن نیز امامت شیعی و تبعیت و حمایت از ولایت فقیه در عصر غیبت است.
 
فدوی گفت: خود حضرت امام (ره) فرمودند«پشتیبان ولی فقیه باشید تابه مملکت شما آسیبی نرسد».
 
وی اظهار داشت: امروز شاهد مقاومت مظلومانه مردم فلسطین، سوریه، یمن و عراق در برابر تروریست های تکفیری و سردمداران استکباری آنان هستیم که این مقاومت‌ها الهام گرفته از آرمان‌ها، اهداف و خط مشی انقلاب اسلامی ایران است.
 
وی در پایان ابراز داشت: دفاع از مظلوم در برابر ظالم اصل اساسی جمهوری اسلامی است  و ایران تا ابد به این آرمان وفادار خواهد بود.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها