امام جمعه بهشهر:

روز قدس و دفاع از فلسطین یک مساله اسلامی است

امام جمعه بهشهر گفت: روز قدس و دفاع از فلسطین یک مساله اسلامی است و همه مؤمنان برای دفاع از حق و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست به میدان آمده‌اند تا نفرت خود را نسبت به این رژیم کودک‌کش نشان دهند.
کد خبر: ۲۴۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 23June 2017

روز قدس و دفاع از فلسطین یک مساله اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از مازندران، مردم مومن و روزه‌دار شهرستان بهشهر با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس خشم و انزجار خود را از جنایت‌های استکبار جهانی و رژیم آل‌سعود و اسرائیل غاصب اعلام کردند.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری اظهار داشت: روز قدس و دفاع از فلسطین یک مساله اسلامی است و همه مؤمنان برای دفاع از حق و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیست به میدان آمده‌اند تا نفرت خود را نسبت به این رژیم کودک‌کش نشان دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران خستگی را خسته کردند، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران با حضور خود در این راهیپمایی به جهانیان ثابت کردند که هیچ تهدیدی آنها را از پای در نمی‌آورد و با گام‌هایی مستحکم‌تر برای پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم بر می‌دارند و از هیچ تهدیدی هراسی ندارند.

امام جمعه بهشهر با اشاره به اینکه نباید از اهداف دشمنان اسلام غافل بود، بیان کرد: حمله موشکی ایران به داعش تنها پاسخی در برابر ترقه‌بازی آنان در ایران بوده است، دشمنان اسلام باید بدانند اگر به‌دنبال تشویش و ایجاد واهمه در میان امت اسلامی هستند سیلی محکم‌تری خواهند خورد.

این مسؤول با بیان اینکه تنها دشمن ایران، آمریکا است، تصریح کرد: تنها دشمن ایران آمریکا و رژیم صهیونیستی است و دیگر کشورها آتش بیاران معرکه بشمار می‌آیند.

جباری ادامه داد: امروز دولت خوابیده و غافل عربستان باید پیام دنیای اسلام در دفاع از مساله فلسطین که یک مساله اسلامی است را درک کند و بداند نفوذ در فکر و اندیشه ایران رویایی دست نیافتنی است.

وی با اشاره به اعتراض بانوان بهشهری به مساله 2030 در راهپیمایی امروز بیان کرد: مردم ایران ملتی هوشیار و بیدارند و می‌دانند که جای مسائلی این چنینی در کشور اسلامی نیست و این اعتراض ملت ایران بجاست و مردم همیشه در صحنه ایران هرگز اجازه نخواهند داد یونسکو خط فرهنگی ایران را تعیین کند و سند 2030 یک کاپیتولاسیون فرهنگی است و برای همیشه در ایران باطل می‌شود.

خطیب نماز جمعه بهشهر به مسأله بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: مسؤولان شهرستان بهشهر باید قدر چنین مردمی را بدانند و به مسائل و مشکلات آنها بیش از گذشته اهمیت دهند و خود را خادم مردم بدانند.

این مسؤول تأکید کرد: اگر مسؤولان در برخورد با ارباب رجوع، شأن و منزلتشان را حفظ نکنند و مشکلات مردم را در حد توان رفع نکنند، از همین تریبون به‌صورت مستقیم به مردم اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

جباری بهشهر را غنچه مازندران به لحاظ معنویت دانست و ادامه داد: شوراها باید در انتخاب شهردار بیشتر دقت کنند تا با انجام وظایف خود این شهرستان را باتوجه به ظرفیت‌هایی که دارد به‌عنوان یک شهر الگو و توسعه‌یافته معرفی کنند.

وی در پایان بابیان اینکه ظاهر دشمن ایجاد ناامنی است، گفت: کشت و کشتار، یغماگری و زیرپا گذاشتن حقوق افراد تنها بخشی از اقدامات دشمنان اسلام در ایجاد ناامنی است، یکی از اصلی‌ترین مواردی که در شرایط کنونی باید به آن توجه بیشتری نمود شناخت باطن دشمنان است و این مهم تنها با توسل به قرآن و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری میسر می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار