امام جمعه کرمان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، توطئه‌های دشمن را با شکست مواجه کرد

امام جمعه کرمان گفت: ما بایستی در حمایت از مردم مطلوم فلسطین و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی، روز قدس را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم تا توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شود.
کد خبر: ۲۴۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ - 23June 2017
حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، توطئه های دشمن را با شکست مواجه می کندبه گزارش دفاع پرس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه کرمان در مصلای بزرگ امام علی (ع) گفت: افرادی که در حرکت‌های انقلابی از جمله راهپیمایی‌های روز قدس شرکت می کنند، نزد خداوند اجر و پاداش بسیار دارند.

وی افزود: امام خمینی (ره) روز قدس را روز اسلام و روز هشدار به ابرقدرت‌ها دانستند و ما بایستی در حمایت از مردم مطلوم فلسطین و محکومیت جنایتهای رزِم صهیونیستی، روز قدس را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم تا توطئه‌های دشمن با شکست مواجه شود.

نماینده ولی فقیه در استان اظهار داشت: استکبار جهانی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انواع فتنه ها را به قصد براندازی نظام جمهوری اسلامی به پا کردند، اما به فضل خدا موفق نشدند و بعد از این هم موفق نخواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از نقشه‌های دشمن این است که قدرت نیروهای نظامی ما با درگیری‌ها محلی کاهش یابد، گفت: مسلمانان روزبه‌روز بیدارتر، هوشیارتر و مقاوم‌تر در برابر دشمن  و توطئه‌های استکبار ایستاده‌اند.

آیت‌الله سید یحیی جعفری تصریح کرد: ایران اسلامی انتقام خون شهدا را از تروریست‌های تکفیری با حمله موشکی سپاه به مواضع این افراد جنایتکار گرفت و بعد از این هم ضربات دیگری از سوی رزمندگان و نیروی سپاه و ارتش به دشمنان وارد خواهد شد.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) در هفتم تیر ماه، گفت: منافقان هفده هزار نفر را در کشور ما ترور کردند، اما بحمدالله امروز آواره کشورهایی نظیر فرانسه و آمریکا هستند و نیروهای نظامی ما نیز به دقت مراقب امنیت کشور و دسیسه‌های این جنایتکاران هستند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار