نمایش ماکت موشک ذوالفقار در راهپیمایی روز قدس در شهرکرد

6 ماکت موشک ذوالفقار با هدف حمایت از سیلی محکم جمهوری اسلامی ایران به داعش و تروریست‌های تکفیری، در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد به نمایش درآمد.
کد خبر: ۲۴۴۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ - 23June 2017
ساخت 6 ماکت موشک ذوالفقار در شهرکردبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، گروه فرهنگی هنری آوین جهت حمایت از سیلی محکمی که جمهوری سلامی ایران به داعش زد با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان چهارمحال و بختیاری و به سفارش معاونت فرهنگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) اقدام به ساخت 6 عدد ماکت موشک ذوالفقار جهت نمایش در راهپیمایی روز قدس نمود.

سرپرست گروه آوینی با بیان اینکه این ماکت ها به طول چهار متر و قطر سی سانتیمتر هستند عنوان کرد: این ماکت ها به حمایت از جواب دندانشکنی است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به داعش داد طی یک همت بسیجی وار طی دو روز ساخته شد تا دیگران بدانند مردمان این سرزمین تمام قد در برابر تروریست ها می ایستند و تا جان در بدن دارند از نظام مقدس جمهوری اسلامی و خاک کشور خویش دفاع می‌کنند.

شفیعی افزود: طبق سخنان رهبر عزیزمان ما با روحیه بسیجی و همت و عزم ایرانی اسلامی خود در حوزه فرهنگی آتش به اختیاریم و این حرکت فرهنگی را تقدیم به تمامی کسانی میکنیم که در راه دفاع از خاک کشور عزیزمان ایران جان دادند.

قابل ذکر است که طراحی و ساخت این ماکت ها توسط داوود امینیان و جواد شفیعی انجام گرفته است و هرکدام را به یاد 6 شهدای مدافع حرم استان ساخته شده است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها