نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جهادی بزرگ است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور مردم در راهپیمایی روز قدس را جهادی بزرگ دانست و گفت: آنچه مهم است استمرار این حرکت جهادی است و لازمه تحقق این امر آن است که مسلمانان از وظایف جهادی کوتاه نیایند که اگر چنین شود دشمن جری خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶ - 23June 2017

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس جهادی بزرگ استبه گزارش دفاع پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام امروز دوم اردیبهشت ماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد، اظهار کرد: مردم استان با حضور در راهپیمایی روز قدس به اسلام، قرآن، امام راحل و رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و این جهادی بزرگ است.

وی ادامه داد: آنچه مهم است استمرار این حرکت جهادی است و لازمه تحقق این امر آن است که مسلمانان از وظایف جهادی کوتاه نیایند که اگر چنین شود دشمن جری خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: ایران در صنایع دفاعی یک قدرت بازدارنده قوی در منطقه و جهان است و هرگز به دنبال جنگ طلبی نبوده و نیست بلکه به دنبال صلح همراه با عزت است.

وی تاکید کرد: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پرتاب شش موشک لرزه بر نظام سلطه انداخت.

حجت الاسلام نکونام گفت: آتش به اختیار ایستادگی در برابر قرار دادن اصل به جای فرع است و در مقابله با کسانی که در داخل و خارج راه را بر دشمن هموار می‌کنند بایستی افشاگری و حقایق را بیان کرد.

حجت‌الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: منافقین آنقدر غرق در افکار گروهی و جناحی می‌شوند که در برابر حق جبهه می‌گیرند.

وی افزود: انقلاب اسلامی یک معجزه است و در طول این 38 سال خداوند معجزات بسیاری را به مردم مسلمان ایران نشان داده است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به فتنه‌های مستمر دشمنان در طول این 38 سال، تصریح کرد: خداوند با رسوا کردن توطئه‌گران به مردم مسلمان ایران معجزه نشان داد و حقیقت انقلاب را برای دورن و بیرون از کشور و افکار جهانی آشکار کرد.

وی بیان کرد: با این معجزات فتنه‌های دشمنان همانند حادثه هفت تیر خنثی شد و مسیر انقلاب مستحکم‌تر و مردم نیز منسجم‌تر و مقام‌تر شدند.

حجت‌الاسلام نکونام تاکید کرد: این معجزات عنایات پروردگار است و انسان مومن همواره آگاه و با بصیرت است و از این حوادث درس گرفته و از دشمنان دوری می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: دغدغه جدی اهل تقوا باید ترک رذایل باشد و این امر بهتر است مدام در زندگی جریان یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها