مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

استقرار ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرکرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: بحث محتوادهی و استقرار ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همزمان با ساخت سازه آن در حال پی‌گیری است.
کد خبر: ۲۴۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ - 24June 2017
جمع‌آوری ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرکردسرهنگ عباس عباسی در حاشیه تخلیه ادوات زرهی به جا مانده از دوران دفاع مقدس در محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس در حال ساخت استان، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: بحث محتوادهی و استقرار ادوات جنگی و فضاسازی محیطی در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان همزمان با ساخت سازه آن در حال پی‌گیری است.

وی گفت: سعی داریم با حداکثر توان بحث محتوادهی و چینش داخلی و بیرونی و محوطه‌آرایی این مرکز را همزمان با ساخت سازه پیش ببریم تا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این پروژه عظیم فرهنگی و معنوی باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری که در جریان تخلیه چندین دستگاه تانک و چندین قبضه توپ و ضد هوایی در محوطه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سخن می‌گفت، بیان داشت: اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری در کنار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، کار تدوین دایره‌المعارف دفاع مقدس استان، ساخت و بهره‌برداری از حرم‌های مطهر شهدای گمنام سراسر استان، چاپ سالانه بیش از 30 عنوان کتاب دفاع مقدس، تدوین نقش استان در جنگ تحمیلی، تاریخ شفاهی دفاع مقدس و تشکیل ستادهای گرامی‌داشت مناسبت‌های مهم دفاع مقدس از جمله سوم خرداد ، هفته دفاع مقدس و آزادسازی سوسنگرد و ... را نیز با همین جدیت پی‌گیری می‌کند، تا بتواند در حفظ میراث گران‌بهای رزمندگان و شهدا و نشر ارزش‌های والای این فرهنگ عاشورایی وظیفه خود را انجام داده باشد.

وی همچنین در پایان از استاندار محترم و معاون سیاسی امنیتی ایشان در پیگیری امورات و وظایف کلی بنیاد و از مدیرکل بحران استانداری، ریاست سازمان برنامه و بودجه، مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان و مدیرعامل شرکت آب و فاظلاب روستایی در امر مشارکت و انتقال ادوات نظامی به استان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار