وصیت‌نامه شهید «عبدالحسین عرفانی‌جهرمی»؛

وصیتی که با عجله، خطاب به مظلومان نوشته شد

شهید عبدالحسین عرفانی جهرمی در آخرین لحظات عمر با برکت خود خطاب به مظلومان نوشت: ای مظلومان بپاخیزید و کاخ ظلم و ستم را فرو ریزید. این وصیت را با سرعت نوشتم و نتوانستم کلی بگویم.
کد خبر: ۲۴۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ - 24June 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «عبدالحسین عرفانی جهرمی» سال 1339 در شهرستان جهرم چشم به جهان گشود. وی 5 مهر 1362 پس از قبول شدن در کنکور دانشکده افسری به استخدام نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آمد. شهید عرفانی جهرمی بعد از اخذ مدرک کارشناسی علوم در 5 آذر 1365 به درجه ستواندومی نائل آمد. وی 23 فروردین 1367 در عملیات آفندی بیت المقدس 5 در ارتفاعات قلیجان مریوان در اثر اصابت ترکش خمپاره به ناحیه شکم و سر، به شهادت رسید.

 
بنام خدای در هم کوبنده‌ی ستمگران 

وصیت‌نامه شهید «عبدالحسین عرفانی جهرمی»


وصیت‌نامه 67/1/20

بسم الله الرحمن الرحیم

بنام خدایی که در هم کوبنده‌ی ستمگران و ظالمان تاریخ است. بنام او که مالک هستی و جان می‌دهد و جان می‌ستاند مالک هستی است آفریننده و مهربان است.

با سلام به حضرت بقیة الله و شهیدان راه حق و آزادی، با سلام به نائب برحق حضرت مهدی (عج) امروز ظلم بر جهان چیره گشته و ما مظلوم تاریخ، ای مظلومان بپاخیزید و کاخ ظلم و ستم را فرو ریزید. این وصیت را با سرعت نوشتم و نتوانستم کلی بگویم. امیدوارم پدر و مادرم مرا حلال کنند. برای آنها و برادرم و خواهرانم آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر شهید شدم بدانید.

انتهای پیام 181

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار