با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت،

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از راهپیمایان روز قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از راهپیمایان روز جهانی قدس در استان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۲۴۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ - 24June 2017

قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از راهپیمایان روز قدسبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر کرد.

دراطلاعیه قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی آمده است: سپاس بی‌کران به درگاه خداوند متعال که یک بار دیگر امت ولایت مدار و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس با اقتدار، صلابت، شکوه، وحدت و انسجام در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کرده و بصیرت، دیانت و تکلیف مداری و پاسداری از آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) در حمایت از آزادی قدس شریف و ملت مظلوم فلسطین را به رخ جهانیان کشیدند.

بیانیه فوق اضافه کرده است: راهپیمایی با شکوه و حماسه آفرین اهالی غیرتمند و مومن آذربایجان شرقی که همگام با سایر هموطنان در جای جای استان شهیدپرور، با حضور یکپارچه و در صفوفی به هم فشرده با ابراز تنفر و انزجار از جنایات و کودک کشی رژیم غاصب اسراییل و همچنین شیطنت ها و ترقه بازی های گروهک های تروریستی و تکفیری اخیر در داخل کشور، شعارهای کوبنده «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آل خلیفه» را سر داده و به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفتند، افتخار‌آفرین و وصف‌ناپذیر بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ضمن تقدیر صمیمانه از یکایک خواهران و برادران، راهپیمایان روز جهانی قدس و ارگان‌ها، نهادها و تشکل ‌های مردمی و پشتیبانی‌کنندگان این حرکت الهی مزید توفیقات توأم با عزت روزافزون همگان را از ذات اقدس الهی مسألت می‌ کند

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها