پیکر جانباز ۷۰ درصد فریمانی تشییع شد

پیکر جانباز ۷۰ درصد، محمدجواد عرب کوهستانی روز گذشته بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان فریمان از توابع استان خراسان رضوی تشییع و به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱ - 01June 2013

پیکر جانباز ۷۰ درصد فریمانی تشییع شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جانباز شهید محمد جواد عرب کوهستانی در سال 64 در عملیات والفجر 8 منطقه فاو بر اثر موج انفجار و در سال 1366 در عملیات پدافندی کانال ماهی بر اثر اصابت تیر و ترکش به ناحیه سر و پای چپ به 70 درصد جانبازی نائل آمد. محمد جواد عرب کوهستانی جانباز 70 درصد نخاعی بوده که در بیمارستان رضوی مشهد به جمع یاران شهیدش پیوست.

تشییع این جانباز با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار فریمان، تنی چند از مسئولین اداری، مسئولین بنیاد شهید استان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور فریمان از مقابل مسجد چهارده معصوم واقع در میدان امام رضا(ع) این شهر تا گلزار بهشت صادق(ع) فریمان تشییع و در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت.

شهید محمد جواد عرب کوهستانی در سال 1364 در عملیات والفجر 8 واقع در منطقه فاو بر اثر موج انفجار و در سال 1366 نیز در عملیات پدافندی کانال ماهی بر اثر اصابت تیر و ترکش به ناحیه سر و پای چپ به 70درصد جانبازی نائل آمد و پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از جراحات وارده صبح روز سه شنبه هفتم خردادماه  در بیمارستان رضوی مشهد مقدس به دیدار یاران شهیدش شتافت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار