شهید حمید‌رضا بهادری‌راد:

ان‌شاءالله در قدس عزیز پشت سر امام امت نماز جماعت بخوانیم

شهید حمیدرضا بهادری‌راد در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: ان‌شاءالله قدس عزیز آزاد گردد و پشت سر امام امت در آن مکان مقدس نماز جماعت بخوانیم و بخوانید.
کد خبر: ۲۴۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰ - 24June 2017
انشاالله قدس عزیز آزاد گردد و آن جا پشت سر امام امت نماز جماعت بخوانیمبه گزارش دفاع پرس از البرز، شهید «حمیدرضا بهادری‌راد» در 10 شهریورماه 1337 در خانواده‌ای مومن و مذهبی دیده به جهان گشود و در هفتم مرداد 1361 در منطقه عملیاتی رمضان بال در بال ملائک گشود و به سوی معبود پرواز کرد.

وصیت‌نامه شهید:

تاریخ 5 مرداد ماه 1361 روزی است که قرار است پس از تقسیمات حمله کنیم و امکان دارد از این گروهان ما کسی برنگردد؛ چون ما بچه‌های خط‌ شکن هستیم و به همین دلایل لازم دیدم چند خطی بنویسم و از همه شما حلالیت بطلبم و از خطاهای گذشته عذرخواهی کنم.

پدر و مادرم، سلام عرض می‌کنم و امیدوارم که خداوند متعال به شما صبر عطا بفرماید. من هرچه این قلم را بگردانم، باز نمی‌توانم زحمات شما را به روی کاغذ بیاورم و فقط با جمله‌ای کوچک تشکر می‌کنم و از شما می‌خواهم برای امام و رزمندگان دعا کنید.

از خواهران و برادرانم می‌خواهم که اگر کوتاهی در حق آنان کرده‌ام مرا ببخشند و همه شما را به پرهیزکاری و پیروی از امام و رهبر عزیزمان دعوت می‌کنم.

با آرزوی اینکه به زیارت قبر شش گوشه امام شهید، حسین بن علی (ع) برویم و دیگر اینکه روزی ان‌شاءالله قدس عزیز آزاد گردد و پشت سر امام امت در آن مکان مقدس نماز جماعت بخوانیم و بخوانید.

خدمت همسر عزیزم سلام و دعا می‌رسانم و آرزو می‌کنم که کسالت شما برطرف شده باشد و خدا به شما صبر عطا بفرماید. همسر عزیزم با این تفاصیل که خداوند رحمان فرزندی عطا کرده است، معتقد به آن هستم که اگر سعادت داشتم و جهادم مورد قبول واقع شد و من شهید شدم، از تو می‌خواهم به اسلام معتقدتر باشی و ایمان تو بیشتر شود و مطمئنا مسئولیت تو بیشتر خواهد شد و از تو می‌خواهم فرزندمان را طوری تربیت کنی که یک دختر حزب‌اللهی صد درصد شود و از تو کمال تشکر را دارم.

تو همسری خوب برای من بودی و امیدوارم خداوند به تو اجر عظیم عطا بفرماید. من را حلال کن و اگر که کمتر به خانه می‌آمدم به دلیل مسئولیت شرعی بود که حس می‌کردم؛ پس مرا ببخش و هر چیز که دارم متعلق به تو و فرزندم می‌باشد. به امید پیروزی و سلامتی شما و امام عزیزمان و ظهور حضرت مهدی (عج).

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها