سردار عراقی تاکید کرد؛

ضرورت اهتمام نیروی انتظامی در توسعه کمی و کیفی ورزش زورخانه‌ای

رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح گفت: هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح از نیروی انتظامی درخواست دارد نسبت به امر توسعه کمی و کیفی ورزش زورخانه‌ای، بیش از گذشته اهتمام داشته باشد.
کد خبر: ۲۴۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ - 25June 2017
به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «عبدالله عراقی» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح در دیدار با سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی، درباره توسعه این ورزش در ناجا، اظهار داشت: هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح از نیروی انتظامی درخواست دارد نسبت به امر توسعه کمی و کیفی ورزش زورخانه‌ای، بیش از گذشته اهتمام داشته باشد و حمایت‌های بیشتری نیز در خصوص ساخت زورخانه در مراکز استانی ناجا در راستای توجه به مقوله توسعه همگانی شدن این ورزش مبذول کند.

سردار اشتری نیز عنوان کرد: ورزش زورخانه‌ای، ورزشی ارزشی و برای نیروهای مسلح ویژه است، لذا از هیچ کوششی برای توسعه این ورزش در ناجا دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: البته در این راستا علاوه بر توجه ویژه به توسعه منش پهلوانی در جامعه، بر حمایت‌های خود از هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح نیز ادامه می‌دهیم.

نیروی انتظامی در توسعه کمی و کیفی ورزش زورخانه ای اهتمام بیشتری داشته باشد 

در این دیدار سرهنگ پاسدار «حمید باقری» دبیر هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای نیروهای مسلح به همراه سردار مقیمی رئیس پلیس آگاهی و رئیس هیئت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای ناجا نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار