رئیس‌زاده در گفت وگو با دفاع پرس:

بسیج جامعه پزشکی در جبهه مقاومت حضور می‌یابد/ برپایی کلینیکی مجهز در «اوگاندا»

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت:بسیج جامعه پزشکی در هر سطحی که برای کمک به مجروحان و آسیب دیدگان در جبهه مقاومت درخواست شود، برای کمک حضور می‌یابد.
کد خبر: ۲۴۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱ - 27June 2017

محمد رئیس زاده مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس درباره برنامه‌های این سازمان در سال جاری، اظهار داشت: برای امسال عمده برنامه هایی که داریم مردم یاری و خدمت رسانی است مانند برپایی اورژانس های صحرایی، بیمارستان های تک تخصصی، ویزیت های رایگان و غیره؛ اما آنچه مهم است سعی کردیم رویکردمان را از درمانی به بهداشتی تغییر دهیم لذا از سال گذشته این را شروع کردیم که امسال این کار را با سرعت بیشتری پی گیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه کانون های بسیج جامعه پزشکی امسال اختیار و آزادی عمل بیشتری برخوردارند، افزود: علاوه بر این به کانون های بسیج جامعه پزشکی هم آزادی عمل بیشتری دادیم تا فراتر از برنامه های مدون و تدین شده هر نیازی که در منطقه خود احساس کردند، اقدام کنند بنابر این اگر لازم بود می توانند تیم های درمانی به مناطق پیرامونی خود اعزام کنند یا ویزیت رایگان داشته باشند.

رئیس زاده ادامه داد: البته در کنار این موضوع حضور در جبهه مقاومت و کمک به مجروحان و آسیب دیدگان را در هر سطحی که در خواست شود را همچنان دنبال می کنیم.

وی در ادامه اضافه کرد: معرفی شهید شاخص امسال بسیج جامعه پزشکی، دیدار با خانواده های شهدا، تعامل با حوزه های مختلف سلامت در دولت و مجلس نیز از دیگر برنامه هایی است که امسال هم خواهیم داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تصریح کرد: در قالب انجمن پزشکان بدون مرز حضور در کشورهای آفریقایی داریم به عنوان مثال الان در کشور اوگاندا کلینیک بسیار مجهزی را داریم البته هرچند این آمادگی برای حضور در هر منطقه ای وجود دارد اما ابتدا باید درخواست از کشور میزبان صورت گیرد.

وی همچنین گفت: هر کجا بسیجی حضور یافته اخلاص آنها هم نمود می یابد چون بسیجیان هر کجا باشند بنابه مصلحت نظام عمل می کنند و خود را خیلی در نظر نمی گیرند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار