تمدید مهلت شرکت در «جشنواره ملی جهادگران»/ هفته دوم تیرماه برگزاری اختتامیه

اولین «جشنواره ملی جهادگران» مهلت ارسال آثار از سوی شرکت‌کنندگان را تا فردا پنجم تیرماه تمدید کرد.
کد خبر: ۲۴۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 25June 2017
تمدید مهلت شرکت در «جشنواره ملی جهادگران»/ هفته دوم تیرماه برگزاری اختتامیه

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین جشنواره ملی جهادگران در راستای تبيين فعالیت های نوين در حركت های جهادی برگزار می شود.

هسته توانمند سازی حرکت های جهادی به منظور قدردانی و تجلیل از گروه های جهادی و جهادگرانی كه فعاليت در خور توجهی در عرصه های نو و ويژه حركت های جهادی و خدمت رسانی به محرومين ايفا نموده اند، اقدام به برگزاری جشنواره کرده است.

این جشنواره کار خود را با جمع آوری آثار جهادگران در سه بخش پژوهش شامل مقاله، پایان نامه، طرح های پژوهشی و آمایش منطقه ای، اقتصاد مقاومتی با محوریت ایجاد اشتغال و کارآفرینی، تقویت کسب و کار روستایی و فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی و بخش آسیب های اجتماعی شامل گزارش فعالیت، کار مطالعاتی و ایده مطالعاتی از ابتدای خردادماه امسال آغاز کرد.

نظر به استقبال جهادگران از این جشنوراه مهلت ارسال آثار تا فردا پنجم تیرماه تمدید کرد. از این رو علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می بایست آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. جهت اطلاع از نحوه چگونگی شرکت در این جشنواره می توان به سایت http://jdgn.ir/ مراجعه کرد.

در پایان جشنواره با داوری آثار توسط داوران به رسم یادبود و تقدیر در هفته دوم تیرماه جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار