بصیری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

برخی رسانه‌ها با جنجال و دریافت واکنش‌ به هدف خود می‌رسند

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: برخی رسانه‌های بیگانه فارسی زبان با ایجاد جنجال و دریافت واکنش از دیگران، نگاه‌ها را جذب خود می‌کنند.
کد خبر: ۲۴۵۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴ - 27June 2017

منتشر نشود// برخی رسانه‌ها با جنجال و دریافت واکنش‌ به هدف خود می‌رسند«مسعود بصیری» مسئول سازمان بسیج رسانه در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس با اشاره به جبهه‌گیری برخی رسانه‌های داخلی در مقابل رسانه‌های غرب، اظهار داشت: بهترین برخورد با باطل سکوت است. برخی رسانه‌ها با ایجاد جنجال و در پس آن دریافت واکنش از دیگران، نگاه‌ها را جذب خود می‌کنند.

وی افزود: جذابیت با زیبایی متفاوت است. این گونه رسانه‌ها جذابیت برای خود ایجاد می‌کنند. ممکن است نگاه شما جذب یک اتفاق باشد همچون یک قتل فجیع، این به معنای تایید آن نیست.

مسئول سازمان بسیج رسانه خاطر نشان کرد: بسیاری از کانال‌ها و مجراهای خبری که به فارسی صحبت می‌کنند، آبشخورشان از ایجاد جنجال است.

بصیری با بیان اینکه بخش اعظم افرادی که اینگونه کانال‌ها را دنبال کرده و مطالب آن را می‌خوانند الزاما طرفدار نیستند، گفت: به عنوان نمونه یکی از کانال‌های تلگرامی که افراد زیادی آن صفحه را دنبال می‌کردند، یک کاندید شورای شهر تهران vh معرفی کرد اما آن کاندید با فاصله زیادی از باقی کاندیدا حذف شد.

وی با اشاره به سکوت برخی کانال ها و رسانه‌های بیگانه در مقابل انتشار خبر «سیلی» سپاه، عنوان کرد: رسانه ها هویت مستقل در هیچ جای دنیا ندارند. این استقلال به معنای آزادی بی حد و مرز نیست. هر انسانی گرایش فکری دارد اما برخی‌ها در همه جای دنیا، گرایش‌هایشان شدیدتر است که به وابستگی می‌رسد. لذا اتفاقاتی که به ضرر منافع کسانی است که آن ها را اداره می‌کنند، ترجیح می‌دهند که پوشش ندهند، اما دنیای امروز دنیایی نیست که با پوشش ندادن خبر بتوانی آن اتفاق را بایکوت کنی تنها می‌توانی ضریب آن را کاهش دهی.

مسئول سازمان بسیج رسانه ادامه داد: شلیک موشک سپاه پاسداران به مرکز فرماندهی داعش یک هشدار بود. رسانه‌های غرب و رسانه‌های بیگانه که به زبان فارسی می‌نویسند، پیام جمهوری اسلامی را در پس این اتفاق به خوبی دریافت کردند. همچنین این واقعه برای کشورهای هم منطقه حامل پیامی بود تا آن‌ها بدانند که با خرید سلاح یا دادن پول نمی‌توانند امنیت را بخرند.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار