وصیت‌نامه شهید «حمیدرضا مدنی‌قمصری»؛

راهکار یک شهید برای مقابله با زورگویان عالم

شهید حمیدرضا مدنی‌قمصری در وصیت‌نامه خود آورده است: خون این شهدا از صدر اسلام تاکنون است که راه را برای مسلمین جهان باز می‌نماید. باید توجه داشت اگر مسلمین جهان دست در دست یکدیگر بگذارند آن موقع است که هیچ‌کس نمی‌تواند به آنها زور بگوید.
کد خبر: ۲۴۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶ - 25June 2017
به گزارش خبرنگار ساجد، جانباز شهید «حمیدرضا مدنی قمصری» اهل شهرستان قمصر از توابع کاشان در استان اصفهان به دنیا آمد. وی در تهران به مدرسه رفت و تحصیلات خود را تا اخذ مدرک کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق ادامه داد. مهندس مدنی‌قمصری، سال 1358 به عضویت بسیج در آمد و بعد از آن هم به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملحق شد؛ وی در عملیات خیبر در طلائیه به عوارض شیمیایی مبتلا شد و سرانجام در مهر ماه 1371 به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «حمیدرضا مدنی قمصری»

 خون شهدا از صدر اسلام تاکنون
 
خون شهدا از صدر اسلام تاکنون 
خون شهدا از صدر اسلام تاکنون 

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء ولکن لا تشعرون

اسلام از 1403 سال پیش از هنگامیکه رسول خدا از طرف معبودش دین اسلام را به جهانیان عرضه داشت، دین مبین اسلام در مقابل کلیه زورها قرار گرفته است؛‌ اما غارتگران که نمی دانستند چگونه با دین مبین اسلام مبارزه نمایند، به تاخت و تاز و ضرب و شتم و قلع و قمع مسلمین پرداختند و آنها را به شهادت رساندند و تاکنون که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسیده و پیروی از دین رسول الله را می‌نماید، هر کدام از کشورهای ایادی غارتگر منطقه می‌خواهند ایران اسلامی را لقمه‌ای برای خود سازند ولی این شهادت‌ها است که نمیگذارد کاری را این ابر جنایتکاران انجام دهند و ان‌شاءالله این خون شهدا از صدر اسلام تاکنون است که راه را برای مسلمین جهان باز می‌نماید، باید توجه داشت اگر مسلمین جهان دست در دست یکدیگر بگذارند در آن موقع است که هیچکس نمی‌تواند به آنها زور بگوید و به گفته امام عظیم الشان باید وحدت کلمه را حفظ نمود اگر وحدت کلمه را مسلمین حفظ نمایند به گرسنگی‌ها سختی‌ها و به تمام مشکلات پیروز خواهند شد پس دست از اماممان برندارید و او را یاری نمائید و صدای لبیک یا خمینی که همان صدای لبیک یا حسین است را بلند کنید تا دشمنان و منافقین از خدا بی‌خبر بدانند که ما اهل کوفه نیستیم امام تنها بماند.

ای منافقین کوردل ای دشمنان اسلام و مسلمین بدانید و آگاه باشید که زنان شیردل ما با حجابشان و مردان ما با ایمان به خداوند یکتا و توکل به خدا و جوانان با جهادشان دهان شما یاوه گویان را خورد خواهند نمود. آری خداوند در آیه‌ای از قرآن می‌فرماید: «ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم»، دیدیم که مصداق این آیه چگونه تبلور در ایران پیدا نمود و چگونه ابرجنایتکاران جهان را به زانو درآورد. اگر ابرجنایتکاران با موشک‌ها و توپ‌ها و کلیه سلاح‌های مدرن خود ما را تکه تکه کنند هر قطره‌ای از خون ما صدا در می‌دهد لبیک یا خمینی، لبیک یا حسین بن علی (ع).

خواهرم، اگر حجاب و پوشش اسلامی خویش را حفظ کنی هیچکسی نمی‌تواند با چشمان از خدا بی‌خبرش به تو خدشه‌ای وارد سازد پس حجاب اسلامی تو مشتی است بر دهان دشمنان اسلام.

برادرم، شما اگر به فرمان‌های پیامبرگونه اماممان گوش کنید و آنها را مو به مو انجام دهید و مساجد را که یکی از سنگرهای مهم و اساسی انقلاب اسلامی است خالی نکنید، دیگر هیچ زورگویی در دنیا تاب مقاومت در مقابل شما را نخواهد داشت به امید آنکه همگی شما مردم شهید پرور سربازان راستین حضرت مهدی (عج) باشید و خداوند ان‌شاءالله جوانان ما را به صحن و سرای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برساند تا خانواده‌های شهدا و معلولین و دیگران بتوانند به حاجات خودشان برسند. ان‌شاءالله.

«والسلام علی من اتبع الهدی»

من آن سرباز جانباز حسینم
سرافرازم که سرباز حسینم

من آن قربانی راه خدایم
شهیدی از دیار کربلایم

وضو بگرفتم از خونم به سنگر
سرودم نغمه ا...اکبر

خمینی را ز جان یاری نمودم
ره عزت روی عالم گشودم

پیامم را شنو ای مادر من
ایا ای مادر غم‌پرور من

«پایان وصیت‌نامه»

62/11/22

انتهای پیام/ 181

نظر شما
پربیننده ها