گنجينه‌ شهدا (14)؛

تا آخرین قطره خونتان از حسین زمان خویش حمایت کنید

شهید علی‌اکبر باقری در فرازی از وصیتنامه خود می‌نویسد: تا آخرین قطره خونتان از یگانه رهبرمان، این یاور مستضعفان و دشمن مستکبران و بت‌شکن زمان امام امت حسین زمان را یاری کنید.
کد خبر: ۲۴۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰ - 26June 2017
تا آخرین قطره خونتان از امام حسین(ع) زمان خویش حمایت کنیدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، شهید علی‌اکبر باقری در فروردین‌ماه 1335 متولد شد. شهید علی‌اکبر در خانواده متوسط و زحمتکش و مومن پرورش یافت و با تعالیم دین اسلام و قرآن در کودکی آشنا شد و از کودکی عاشق امام حسین (ع) بود و در تمام مجالس مذهبی با علاقه به خصوصی که به اهل بیت امام حسین (ع) داشت شرکت می‌کرد و نمازش هرگز ترک نشد و لحظه‌ای از یاد خدا غافل نماند.
 
همیشه در مقابل مشکلات و گرفتاری‌های زندگی صبور و با استقامت بود و با تکیه بر خدا و صبر و استقامتی که داشت بر همه مشکلات زندگی‌اش غلبه می‌کرد و حتی در آخر وصیتنامه‌اش دو فرزند معصوم خود فاطمه و محسن را جز خدا به کسی نسپرد و نوشت «خدایا فرزندانم را به تو می‌سپارم و از تو می‌خواهم که آنها را به راه خودت یاری کنی».

وی با خلوص پاک و نیکویی که داشت تا آخر زندگیش هیچ‌کس را به خود بدبین نکرد و ورد زبان دوستان و آشنایانش بود و همیشه همدرد مستمندان بود و با حقوق ناچیز خود این طبقه را کمک و یاری می‌داد.

علی‌اکبر با آغاز انقلاب همیشه در تظاهرات علیه رژیم منفور پهلوی پیشتاز بود و با شعارهای کوبنده خود شور و شوقی دیگر به راهپیمایی قبل از پیروزی انقلاب می‌داد.

وی از عاشقان و پیروان واقعی امام امت بود، حتی چند بار به ملاقات حضوری امام موفق شده و ایشان را از نزدیک ملاقات و زیارت نمود. 

بعد از پیروزی انقلاب شجاعانه با ضد انقلابیون و منافقین مبارزه و ستیز می‌کرد و این امر را یک وظیفه خدایی می‌دانست و نهایتا در تاریخ 1363/8/14 در جزیره‌ مجنون به درجه رفیع شهادت رسید.

فرازی از وصیتنامه شهید علی‌اکبر باقری:

... امت حزب‌الله شما برای دفاع از انقلاب و خون شهدا در پشت جبهه باید با ضد انقلاب و منافقین مبارزه کنید و تا آخرین قطره خونتان از یگانه رهبر حزب‌الله این یاور مستضعفان و دشمن مستکبران و بت‌شکن زمان امام امت و حسین زمان را یاری کنید.

امت شهیدپرور شهرستان سنقر، جبهه جنگ حق علیه باطل در سراسر جمهوری اسلامی ایران با خون رزمندگان پیر و جوان اسلام رنگین شده، آری خون شهدا سرزمین ایران اسلامی را سرزمین کربلا نمود.

برای دفاع از انقلاب و خون شهدا در پشت جبهه باید با ضد انقلاب و منافقین مبارزه کنید این یک وظیفه خدایی می‌باشد و تا آخرین قطره خونتان از یگانه رهبرمان، این یاور مستضعفان و دشمن مستکبران و بت‌شکن زمان امام امت حسین زمان یاری کنید.

برادران عزیز شما حسین‌گونه زندگی کنید و حسین‌گونه از این دنیا بروید و خواهران شما نیز زینب‌گونه زندگی کنید و زینب‌گونه از این دنیا بروید.

ای خداوند عزوجل گناهان من گناه‌کار را ببخش و سپاس از درگاهت که مرا به آرزویم که شهادت در راهت بود رسانیدی.

خداوندا روحانیت مبارز مخصوصاً رهبر عزیز را طول عمر عنایت بفرما و دشمنانشان را که در هر لباس و مقامی که هستند نابود بگردان. خداوندا رزمندگان اسلام را به پیروزی نهایی برسان و آرزویشان که زیارت کربلای حسینی می‌باشد نصیبشان بگردان.

پیکر خونین مرا برادران عزیزم حاج عباس امینی و برادر عزیز حسن واعظی و برادر عزیز حجت صدری به خاک بسپارند.

در پایان از آشنایان و پدر و مادر و خواهر و برادرم و اقوامم عاجزانه می‌خواهم حلالم کنند. خدایا فرزندانم را به تو می‌سپارم و از تو می‌خواهم که آنها را به راه خود یاری کنی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار