محسن رضایی خطاب به پمپئو:

نفوذ ایران در کشورهای منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا، عنوان کرد: نفوذ ایران در کشورهای منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانه و با فکر و عقاید مردم نیز نمی‌توان مبارزه کرد.
کد خبر: ۲۴۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ - 25June 2017
نفوذ ایران در کشورهای منطقه فکری و عاطفی است نه استعماری و زورگویانهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار یادداشتی کوتاه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در رابطه با سخنان اخیر رئیس سابق سازمان جاسوسی آمریکا نوشت:
 
مایک پومپئو، ریس سابق سازمان جاسوسی آمریکا در مصاحبه با شبکه MSNBC گفته است: «ایران نفوذی فراتر از شش یا هفت سال گذشته در منطقه داشته و در همه ‌جای خاورمیانه حضور دارد». ایشان پس از این اظهار نظر گفته كه باید در مقابل ایران ایستاد.

باید از ایشان پرسید كه آيا نفوذ ایران فکری و عاطفی است یا استعماری و زورگويانه؟ اگر اين نفوذ، انتخاب خود مردم منطقه است، شما چرا می‌خواهید با فکر و انتخاب مردم مبارزه کنید؟ شما اگر از متجاوزان و پادشاهان قرون وسطایی منطقه و تجاوز آن‌ها به کشورهای همجوار حمایت نكرده و صادقانه با تروریسم مقابله کنید، مردم منطقه شما را هم دوست خواهند داشت. ایران همیشه طرفدار صلح، امنیت و برادری در منطقه بوده است. به شما توصیه می‌کنیم که به جای جنگ و تجاوز به دوستی با ملت‌ها روی بیاورید.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها