وصیت‌نامه شهید «حبیب‌الله افتخاریان»؛

خواهرم حجاب تو از خون سرخ من افضل است/ دشمن از حجاب می‌ترسد

شهید حبیب‌الله افتخاریان در وصیت‌نامه خود آورده است: خواهران حجاب خود را رعایت کنید، که دشمن از همین حجاب شما می‌ترسد و بدن آنان به لرزه می‌افتد، خواهرم حجاب تو از خون سرخ من افضل است.
کد خبر: ۲۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ - 25June 2017

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حبیب‌الله افتخاریان» سال 1334 در بهشهر ديده به جهان گشود. وی با پيروزی انقلاب مسئوليت حفاظت و انتقال خانواده حضرت امام را از تركيه به ايران به عهده گرفت و به ايران آمد. شهید افتخاریان در ابتدای ورود به ایران به تشكيل سپاه و شكل دهی سازمان اين نهاد مقدس پرداخت. وی فرماندهی تيپ 25 كربلا را بر عهده داشت و به منطقه غرب اعزام شده و به عنوان فرمانده سپاه مريوان و بانه مشغول به خدمت شد و سرانجام در 19 اسفند 1363 به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید «حبیب‌الله افتخاریان»

بسم رب الشهداء والصدیقین

((و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله امواتا بل احیاء و لکن لا تشعرون))

((به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان))

با سلام و درود فراوان خدمت مهدی موعود (عج) و نایب بر حقش امام خمینی و با درود به امت شهید پرورمان و با سلام و درود به پدر و مادر ایثارگر و مهربانم، وصیت می‌کنم که فرزند خود را در راه خدا قربانی نمایید و دین خود را از گردنتان ادا نمایید.

ای آن که وصیت‌نامه‌ام را می‌خوانی بدان که از کودکی آرزوی بسیار داشته‌ام و آن هم تنها رسیدن به لقاءالله و جهاد فی سبیل الله بوده و هست.

دوست داشتم که در جنگ مانند حسین (ع) شهید شوم، هر چند که در آن زمان نبودم به ندای حسین لبیک بگویم اما اکنون هستم، می‌توانم به ندای حسین لبیک بگویم و گفته‌ام و به آرزوی خود نیز که شهادت است رسیدم و چون که باید زمینه‌ای برای شیفتگان الله فراهم کنیم تا بتوانیم از آن عبور نماییم.

خواهران وبرادران مسلمانم! قدر رهبر کبیر امامت امت را بدانید و روحانیون مبارز و همیشه در صحنه را حامی باشید، به نماز جمعه و جماعت و دعای کمیل و توسل و … اهمیت دهید، نماز شب را بپا دارید، جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را یاری کنید، در جبهه‌ها شرکت کنید، چون که امام واجب شرعی اعلام فرموده‌اند.

خواهران حجاب خود را رعایت کنید، که دشمن از همین حجاب شما می‌ترسد و بدن آنان به لرزه می‌افتد، خواهرم حجاب تو از خون سرخ من افضل است، از منافقین کوردل می‌خواهم که دست از این اعمال زشت و کثیف خود بردارند و به اسلام عزیز روی آورند.

والسلام علیکم و رحمه الله وبرکاته

انتهای پیام/ 181

 
نظر شما
پربیننده ها