مصاحبه به جا مانده از شهید بابایی:

رزمندگان باید پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند

در مصاحبه به جا مانده از شهید بابایی در دوران جنگ مقدس آمده است: «همان‌طور که می‌دانیم پاسداران باید پاسدار دستاوردها انقلاب اسلامی باشند. انقلابی که بعد از قرن‌ها اسارت و زجر و محرومیت امت اسلامی به ‌ثمر رسیده و آرمان این انقلاب زمینه‌ساز انقلاب حضرت مهدی (عج) می‌باشد.»
کد خبر: ۲۴۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ - 27June 2017
گروه حماسه و جهاد دفاع پرس: شهید «احمد بابایی» ۱۵ خرداد ۱۳۳۴ در رامند متولد شد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ابتدا به کمیته‌های انقلاب اسلامی ملحق شد و پس از آن به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. پیش از تاسیس تیپ ۲۷ محمد رسول الله (ص)، به عنوان یکی از پاسداران پادگان ولی عصر (عج) در جبهه‌های غرب کشور حضور داشت. احمد بابایی در عملیات‌های بازی دراز و سوسنگرد شرکت کرد و بعد از آن توسط حاج احمد متوسلیان به فرماندهی گردان مالک اشتر نخعی منصوب گردید.
 
احمد بابایی در عملیات فتح المبین نیز نقش به سزایی داشت؛ مدت کوتاهی پس از آن در۲۰ اردیبهشت، سال ۱۳۶۱ طی عملیات الی بیت المقدس به درجه شهادت نائل آمد.
 
// 3شنبه 6 تیر منتشر شود// رزمندگان باید پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند 
 
در دوران جنگ تحمیلی مصاحبه‌ای از سوی رسانه با شهید «احمد بابایی» صورت گرفت که در ادامه می‌خوانید:
 
برادر مجروح دیگری که در جبهه‌ی بازی‌دراز مبارزه می‌کرده است که در رابطه با چگونگی مجروح شدن خود توضیح داد:
 
ج- بسم الله الرحمن الرحیم، من پاسدار احمد بابایی هستم. قبل از این‌که به غرب بروم در جبهه‌های جنوب آبادان و سوسنگرد بودم. در سوسنگرد بوسیله‌ی گلوله زخمی شدم (که در حال حاضر نیز تیر در پایم هست) بعد از بهبودی سطحی به غرب اعزام شدم. در عملیات تسخیر ارتفاعات بازی داراز که در دست نیروهای رژیم بعث بود و توسط آن تمام منطقه‌ی سرپل ذهاب را زیر نظر داشتند، در تاریخ دوم فروردین شروع شد و با کمک و همیاری کلیه‌ی برادران ارتشی، پاسدار و هوانیروز و با لطف خدا پیش می‌رفتیم و قله‌ها را یکی پس از دیگری تسخیر می‌کردیم. من تا روز پنجم عملیات یعنی هفتم فروردین سالم بودم و صبح آن روز بعد از تسخیر قله 1150 در حال پاکسازی بودیم، که من از ناحیه‌ی شکم تیر خوردم بطوری که گلوله از کمرم بیرون آمد. اما امیدوارم هر چه زودتر خوب شوم و به جبهه برگردم. باشد که دین خودم را به مردم مسلمان کشورم و به انقلاب اسلامی ادا کرده باشم.
 
س: نظر شما در خصوص روز پر ارج پاسدار چیست؟
 

ج- همان‌طور که می‌دانیم پاسداران باید پاسدار دستاوردها انقلاب اسلامی باشند. انقلابی که بعد از قرن‌ها اسارت و زجر و محرومیت امت اسلامی با دادن بیش از هفتاد هزار شهید و هزاران معلول به ‌ثمر رسیده و آرمان این انقلاب زمینه‌سازی انقلاب حضرت مهدی (عج) می‌باشد.

بنابراین پاسداران که لباس مقدس پاسداری از انقلاب اسلامی را به تن کرده‌اند و بعد از انقلاب در تمام صحنه‌ها چه عقیدتی و نظامی و سیاسی حضور خود را به اثبات رسانیده‌اند، در روز پاسدار با رژه‌ی سراسری خود با خدای خود تجدید پیمان می‌نمایند. که وظیفه‌ی پاسداریشان را به نحو احسن انجام دهند و به امت مسلمان و انقلابی اطمینان می‌دهند که با ایمان به خدا و الهام از قرآن و پیروی از فرامین امام امت خمینی کبیر همچنان آماده‌ی جانبازی در راه اهداف انقلاب اسلامی ایران خواهند بود. هرگز در برابر هیچ قدرتی از پای نخواهند نشست و تا نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهان‌خوار به مبارزه ادامه خواهند داد؛ و باز اعلام می‌دارند که تنها مطیع و امین ولایت فقیه می‌باشند. چون خداوند بزرگ فرموده از خدا و رسول خدا و ولی امر خود اطاعت کنید و این‌زمان صاحب امر امت اسلامی، نایب به حق امام زمان خمینی کبیر می‌باشد. و تنها اوست که تبلور خواست‌ها و آرمان‌های تمامی مستضعفین جهان می‌باشد.

 
// 3شنبه 6 تیر منتشر شود// رزمندگان باید پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند 
 
در فرازی از وصیت نامه شهید احمدبابایی آمده است:
 

خدایا، این بندة ضعیف و ذلیل و گناهکار تو می‌خواهد که او را ببخشی و بیامرزی و قلم عفو بر اعمال او بکشی.

خدایا به من توفیق بده که به عهد خود که با تو بسته‌ام و هر بار با تکرار گناهان به آن عمل نکرده‌ام، این بار وفا نمایم.

خدایا قَسَمت می‌دهم بر محمد و آل محمد(ص) قبل از این‌که مرا از این دنیا ببری، تمامی گناهانم را ببخش و به من آنقدر توانایی بده تا آخرین نفسی که زنده هستم بندة مخلص تو باشم و در راه تو و برای تو حرکت نمایم.

خداوندا عاجزم و بیچاره، فقط امید به لطف و کرم و فضل تو دارم.

خداوند تو را سپاس که در زمانی و عصری زنده هستم که پس از عمری گناه و بیچارگی اکنون تحت لوای حکومت اسلامی زندگی می‌کنم و حال که دشمنان تو کمر به نابودی اسلام و مسلمین بسته‌اند در صف مجاهدان راه تو قرار دارم و از نعمت بزرگ شرکت در جنگ حق علیه باطل و اسلام و کفر برخوردارم….

خدایا تو خود شاهدی که خلقِ تو را در سرتاسر عالم به بند کشیده‌اند و با انواع حیله‌های شیطانی بر آنها به ناحق حاکم شده‌اند و اکنون که بندهای از بندگان تو و فرزندی از فرزندان پیامبر بزرگ تو برای برقراری حاکمیت قوانین تو با رهبری امت مسلمان ایران قیام نموده و چنین امتی را یکپارچه و یک صدا برای برافرازی پرچم لااله الا الله به حرکت درآورده، گرگان و کفتاران تاریخ به این انقلاب و امت اسلامی حمله‌ور شده‌اند، پس به رزمندگان ما توانایی و قدرت رویارویی با حملات این درندگان تاریخ عطا فرما تا با پیروزی به لشگریان کفر صدامی باب فتح قدس را بگشایند و ضربة نهایی را بر پیکر جباران و ستمگران فرود آورند. زیرا تمام مستضعفان و در بندان به اسارت کشیده شدگان چشم امید به این انقلاب دوخته‌اند.

خدایا از تو می‌خواهم اگر در راه تو و به دست دشمنان تو کشته شدم، مرا به عنوان شهید در راهت بپذیری؛ زیرا که گناهانم زیاد است و طاعاتم اندک.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار