حسینعلی بیات:

نگارش فیلم‌نامه «ساعت صفر»، روایت شهدای هفتم تیر به پایان رسید

مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از اتمام کار نگارش فیلم‌نامه «ساعت صفر» درباره شهدای هفتم تیر و ابعاد مختلف این حادثه تروریستی خبر داد.
کد خبر: ۲۴۵۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ - 25June 2017
نگارش فیلم‌نامه «ساعت صفر»، روایت شهدای هفتم تیر به پایان رسیدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، حسینعلی بیات مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر گروه تلویزیونی شاهد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم فعالیت فرهنگی در زمینه شناساندن ابعاد مختلف حادثه هفتم تیرماه سال 1360 گفت: ایشان سال گذشته در دیداری که با خانواده شهدای هفتم تیر داشتند به تولید نشدن آثار هنری مناسب درباره حادثه هفتم تیر و معرفی شهدای آن حادثه و همچنین منافقین، اشاره کردند. بر همین اساس در گروه تلویزیونی شاهد تصمیم بر این شد تا نسبت به ساخت فیلمی در این‌باره اقدام کنیم.

وی افزود: نخستین گام برای این کار تهیه و نگارش فیلم‌نامه‌ای مناسب بود که پس از مذاکره با چند فیلم‌نامه‌نویس، در نهایت با آقای «فرهاد توحیدی» برای نگارش این اثر به توافق رسیدیم. بلافاصله پژوهش‌های مرتبط با تولید این فیلم‌نامه نیز انجام شد و خود آقای توحیدی نیز با خانواده‌های شهدا و جانبازان آن فاجعه دیدارهایی داشتند و اطلاعات مناسب را از این عزیزان اخذ کردند. درنهایت این فیلم‌نامه پس از نگارش، چندین نوبت مورد بازبینی و تصحیح قرارگرفته و عنوانی که فعلاً برای آن در نظر گرفته‌شده، «ساعت صفر» است.

مدیر گروه تلویزیونی شاهد در خصوص ساخت فیلمی بر اساس این فیلم‌نامه گفت: در حال حاضر با حوزه هنری و یک تهیه‌کننده برای ساخت این فیلم وارد مذاکره شده‌ایم و امیدواریم به‌زودی شاهد شروع به کار تولید این فیلم باشیم.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها