اجرای نمایش «هفت روز از تیر شصت» در تالار سایه تئاتر شهر

نمایش «هفت روز از تیر شصت» با موضوع واقعه جانگداز هفتم تیر و زندگی‌نامه برخی از شهدای این واقعه از روز چهارشنبه 7 الی 22 تیرماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر تهران اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸ - 25June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، کامران شهلایی کارگردان نمایش «هفت روز از تیر شصت» گفت: با موضوع واقعه هفتم تیر و برخی از شهدای این واقعه است که در مجموعه تئاتر شهر، تالار سایه تولید و روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش با نویسندگی کامران شهلایی و به سفارش اداره کل هنری بنیاد شهید و با مشارکت اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد و مدیریت مجموعه تئاتر شهر تهران تهیه و اجرای آن فراهم شده است.

شهلایی افزود با توجه با فاخر بودن این نمایش افتتاحیه ای در روز چهارشنبه 7 تیرماه از ساعت 20:30 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر تهران با حضور خانواده‌های شهدای هفتم تیر برگزار می شود.

گفتنی است نمایش «هفت روز از تیر شصت» از تاریخ 7 الی 22 تیرماه به مدت ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 20:30 در مجموعه تئاتر شهر تهران روی صحنه خواهد رفت.
 
اجرای نمایش «هفت روز از تیر شصت» در تالار سایه تئاتر شهر

عوامل تولید این نمایش عبارتند از نویسنده کارگردان: کامران شهلایی، بازیگران: رامین سیار دشتی، فرزین محدث، مژگان خالقی، فرهاد تفرشی، احمد جعفری و هدیه رضایی،، طراح صحنه: سعید حسنلو موسیقی: علی سینا رضانیا، طراح نور: شاهین رحمان علی، طراح گریم: سارا قلی زاده، مجری طرح: علی نصر، دستیار کارگردان: فرشید شایسته، مدیر صحنه جلال حسنوند  روابط عمومی: الهه حاجی زاده و طراح پوستر و بروشور سینا افشار
 
منبع: نوید شاهد
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار