همزمان با روز قلم صورت می‌گیرد؛

رونمایی از 40 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس در استان مرکزی

معاون هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با گرامیداشت روز قلم؛ 40 عنوان کتاب دفاع مقدسی در استان مرکزی رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۵۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹ - 25June 2017
به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، داود کرمی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم رونمایی کتب دفاع مقدسی در استان مرکزی با اشاره به 40 عنوان کتاب دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: از این تعداد کتاب 20 جلد در حوزه کودک و نوجوان و 20 عنوان دیگر در بخش مربوط به حوزه بزرگسال است.

وی افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته قرار است که بخشی از برنامه به قصه‌گویی توسط یکی از قصه‌گویان برتر کشوری اختصاص یابد.

معاون هنری و ادبیات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: این برنامه روز 14 تیرماه در نوبت صبح از ساعت 10 تا 12 اجرا خواهد شد و در نوبت بعدازظهر از ساعت 3 تا 5 ادامه خواهد داشت که در نوبت بعدازظهر برنامه به صورت نشست با نویسندگان دفاع مقدس به کار خود خاتمه می‌دهد.

کرمی با اشاره به سخنرانان و میهمانان این برنامه گفت: امیر سرتیپ احمدرضا گرامی رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، سردار ناظری مدیر ادبیات و نشر سازمان حفظ آثار دفاع مقدس سپاه و انارزاده معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان میهمانان این برنامه حضور خواهند داشت. 

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خواهد بود ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم در نظر گرفته شده در این برنامه تجلیل از نویسندگانی است که در زمینه دفاع مقدس قلم زده و به خلق آثاری در این زمینه پرداخته‌اند.

 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها