مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قم:

عمل به آموزه‌های قرآن سرلوحه رفتار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: دوران دفاع مقدس، دوران تمسک رزمندگان اسلام به آموزه‌های قرآن و مکتب اهل بیت (ع) بود و آنها عمل به تعالیم قرآن را سرلوحه رفتار خود قرار داده بودند.
کد خبر: ۲۴۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ - 25June 2017
عمل به آموزه های قرآن سرلوحه رفتار رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بودبه گزارش دفاع پرس از قم، «احمد حسینی» عصر امروز در آخرین جلسه قرآن کارکنان و سربازان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در ماه رمضان، اظهار داشت: تدبر در آیات نورانی قرآن کریم در کنار قرائت آن، همچون چراغ هدایتگری است که همراه با توسل به اهل بیت (ع) موجب وصول انسان به سرچشمه‌های سعادت و سرافرازی می‌شود.

وی افزود: مشی رزمندگان اسلام و شهدای بزرگوار در دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که آنها عمل به مفاهیم و واژه‌های قرآن و اهل بیت (ع) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت را سرلوحه افکار و اعمال خود قرار داده بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: رزمندگان اسلام به تکلیف خود در قبال دفاع از اسلام و میهن اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی به خوبی عمل کردند و امروز رهاورد هشت سال دفاع مقدس، در سرتاسر جبهه مقاومت در جهان گسترانده شده است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد ارتباط ما با قرآن همیشگی باشد تا همواره موجب تابش انوار نورانی هدایت آن بر دلها باشیم.

یادآور می شود: همچون سال های گذشته طی روزهای کاری ماه ماه مبارک رمضان، جلسات قرآن کارکنان و سربازان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان با برنامه هایی همچون ترتیل خوانی، تدبر در آیات قرآن، طرح سوال و ارائه تحقیقات قرآنی برگزار شد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار