نتانیاهو بار دیگر ایران را به احداث پایگاه‌های نظامی در سوریه متهم کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با بیان ادعاهای اثبات نشده، ایران را به تلاش برای تثبیت حضور نظامی در سوریه متهم کرد.
کد خبر: ۲۴۵۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰ - 25June 2017
نتانیاهو بار دیگر ایران را به احداث پایگاه‌های نظامی در سوریه متهم کرد
به گزارش گروه بین الملل دفاع پرس، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ایران را به تلاش برای تثبیت حضور نظامی‌اش در سوریه و تسلیح حزب‌الله لبنان متهم کرد. 
 
به گزارش «شینهوا»، وی در نشست هفتگی با اعضای کابینه‌اش مدعی شد که اسرائیل با «حساسیت بالا» تلاش‌های ایران برای «احداث پایگاه‌های نظامی در سوریه و مجهز کردن حزب‌الله به سلاح‌های پیشرفته از مسیر سوریه و لبنان» را دنبال می‌کند. 

اظهارات «نتانیاهو» یک روز بعد از حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مواضع ارتش سوریه صورت گرفت. حمله روز شنبه چندمین حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه به بهانه شلیک خمپاره به جولان از داخل خاک سوریه به شمار می‌رود.

رژیم صهیونیستی مدعی است این حملات در واکنش به حملات خمپاره‌ای دولت سوریه انجام می‌شوند. این در حالی است که کارشناسان می‌گویند حملات خمپاره‌ای از جولان احتمالاً توسط تروریست‌ها انجام می‌شود، تا به رژیم اسرائیل بهانه‌ای برای حمله به سوریه بدهد. 

این حملات، شواهد بیشتری در تأیید همکاری میان رژیم صهیونیستی با تروریست‌های سوریه فراهم می‌کنند. پیشتر منابع خبری مختلف فیلم‌ها و تصاویری از درمان تروریست‌های گروه جبهه‌النصره و سایر گروه‌های تروریستی در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرده‌اند. 

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار