منتقد مطرح سینما در گفت‌وگو با دفاع پرس:

سینمای دفاع مقدس با برخورداری از ویژگی‌های جذاب فروش موفقی خواهد داشت

محمدتقی فهیم با اشاره به برخورداری سینمای دفاع مقدس از ویژگی‌های جذابی چون قهرمان‌پروری، داستان‌سرایی و میهن‌پرستی گفت: از بین 10 فیلم پر فروش تاریخ سینمای ایران چندین اثر مربوط به ژانر دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۴۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵ - 26June 2017
سینمای دفاع مقدس بخاطر ویژگی قهرمان پروری موفق خواهد بود«محمدتقی فهیم» منتقد سینما در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، با بیان اینکه بررسی وضعیت فروش سینمای دفاع مقدس در چند بعد قابل بررسی است، اظهار داشت: سوال اصلی درباره گونه سینمای دفاع مقدس است و اینکه آیا می‌توان در این ژانر فیلمی ساخت که فروش داشته باشد؟ پاسخ به این سوال مثبت است.

وی گفت: تجربه‌ای که در دنیا در تولید فیلم‌های جنگی وجود دارد، این را نشان می دهد که این آثار مورد توجه قرار گرفته اند و همچنین در کشور ما نیز آثار زیادی وجود داشته است، که چندین فیلم تاریخ سینما نشان می‌دهد سینمای دفاع مقدس قابلیت فروش دارد.

این منتقد سینمای عنوان کرد: از بین 10 فیلم پر فروش تاریخ سینمای ایران چندین اثر مربوط به ژانر دفاع مقدس است.

فهیم افزود: سینمای دفاع مقدس به دلیل داشتن ویژگی‌های جذاب قهرمان‌پروری، داستان‌سرایی و میهن‌پرستی و زیرگونه‌هایی چون اکشن، داستانی و ترس می‌تواند در صورت تولید فیلم خوب، از پرفروش‌ترین‌های سینمای امروز باشد.

وی خاطرنشان کرد: اکثر فیلم‌های پر فروشی که در بستر ملودرام جنگ و کمدی ساخته شده‌اند، پر فروش بوده‌اند و اگر کسی مدعی شود که سینمای دفاع مقدس نمی‌تواند بفروشد، مغرض است.

انتهای پیام/ 121
نظر شما
پربیننده ها